خانه > مقالات > طالع بینی اسم همسر آینده

طالع بینی اسم همسر آینده

طالع بینی اسم همسر آینده، طالع بینی اسم شوهر آینده، طالع بینی نام همسر آینده و یا عباراتی مانند اسم همسر آینده با قرآن آنلاین از عبارات برچسب دار و پرتقاضا در سرچ های گوگل می باشد. این موضوع نشان می دهد طالع بینی اسم همسر آینده یکی از انواع طالع بینی پرطرفدار در بین […]

طالع-بینی-اسم-همسر-آینده

طالع بینی اسم همسر آینده، طالع بینی اسم شوهر آینده، طالع بینی نام همسر آینده و یا عباراتی مانند اسم همسر آینده با قرآن آنلاین از عبارات برچسب دار و پرتقاضا در سرچ های گوگل می باشد. این موضوع نشان می دهد طالع بینی اسم همسر آینده یکی از انواع طالع بینی پرطرفدار در بین افراد خصوصاً خانم ها است.

سایت های بسیاری برای افزایش بازدید های خود انواع فال را در سایت های خود قرار می دهند؛ اما برخی از سایت های سرگرمی نیز انواع طالع بینی با اسم همسر را در سایت های خود قرار داده و به صورت آنلاین برای افراد فال گرفته و یا برخی از فال ها را آموزش می دهند. در این مقاله در مورد طالع بینی اسم همسر آینده مطالبی را ذکر می کنیم. اگر به دنبال سوزاندن اسم دشمن نی نی سایت هستید در این مقاله این مطلب را توضیح داده ایم.

طالع بینی اسم همسر آینده

زمانی که به سایت‌های طالع بینی اسم همسر آینده مراجعه می نمایید مشاهده می کنید که با روش های مختلف چون ورقه های تاروت، روش های باستانی مصری، کتاب قانون بوعلی سینا و ده ها روش متنوع دیگر شما را به طالع بینی دعوت می کنند.

اگر به طالع بینی علاقه مندید برای آشنایی با انواع طالع بینی و نحوه گرفتن فال به لینک طالع بینی چیست مراجعه کنید.

قبل از اینکه این روش ها را امتحان کنید بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که فال گرفتن یک تفریح شیرین و جذاب بوده که می‌تواند صرفا یک سرگرمی باشد و توصیه نمی شود تصمیمات بزرگ زندگی خود را بر اساس طالع بینی اتخاذ کنید. برای طالع بینی اسم همسر آینده باید با حروف ابجد آشنا باشید. در ادامه طالع بینی نام شوهر را بررسی می کنیم.

برای مشاهده طالع ازدواج خود به لینک طالع بینی ازدواج مراجعه کنید.

برنامه طالع بینی اسم همسر آینده

طالع بینی اسم همسر آینده انلاین در واقع همان طالع بینی با حروف ابجد است که حاصل محاسبات ریاضی ساده از روی تطابق با حروف و اعداد ابجد کبیر می باشد که البته این کار در برنامه های موبایلی نیز رایج شده و اگر در گوگل پلی برنامه طالع بینی اسم همسر آینده را سرچ کنید نرم افزارهای موبایلی مختلفی را نمایش می دهد. سرکتاب انلاین برای شوهر با همین نرم افزار ها ممکن است.

اگر عشق شما شمارا ترک کرده و غم زندگی و قلب شما را فرا گرفته، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دعای بازگشت معشوق فوری مقاله دعای بازگشت معشوق در یک روز را مطالعه کنید.

فال-همسر-آینده-با-حروف-ابجد
فال-همسر-آینده-با-حروف-ابجد

طالع بینی اسم همسر آینده با حروف ابجد

ابتدا نام و نام مادر هر دو را به ابجد کبیر در آورده و بعد جدا جدا حساب کرده و با هم جمع کنید. سپس عدد حاصل را بر ۵ تقسیم کنید و با توجه به باقی مانده نتیجه را مشاهده کنید.

برای مطالعه انواع مقالات در حوزه فالگیری و طالع بینی به لینک فال و طالع بینی مراجعه کنید.

 اگر باقیمانده اعداد ۱ یا ۳ یا ۵ شود:
این دو به هم می رسند و ستاره آنها جفت می باشد و تا آخر با هم زندگی می کنند.

 اگر باقیمانده اعداد ۲ یا ۴ شود:
این دو نفر به هم نمی رسند و ستاره آنها جفت نمی باشد و تا آخر با هم زندگی نمی کنند.

حروف ابجد کبیر

الف: ۱ــــــــــ ک: ۲۰ ــــــــــــ ر: ۲۰۰

ب: ۲ ـــــــــــــ ل: ۳۰ ـــــــــــ ش: ۳۰۰

ج: ۳ ـــــــــــــ م: ۴۰ـــــــــــــ ت: ۴۰۰

د: ۴ـــــــــــــ ن: ۵۰ ـــــــــــــ ث: ۵۰۰

ه: ۵ ــــــــــــ س: ۶۰ ـــــــــــ خ: ۶۰۰

و: ۶ ـــــــــــــ ع: ۷۰ ــــــــــــ ذ: ۷۰۰

ز: ۷ ـــــــــــــ ف: ۸۰ ـــــــــــ ض: ۸۰۰

ح: ۸ ــــــــــــ ص: ۹۰ ــــــــــ ظ: ۹۰۰

ط: ۹ ــــــــــــ ق: ۱۰۰ ـــــــــ غ: ۱۰۰۰

ی: ۱۰ـــــــــــ

عکس طالع بینی انگشتان

طالع بینی اسم همسر آینده با اثر انگشت

آیا نام طالع بینی اسم همسر آینده با اثر انگشت به گوشتان خورده است؟ اگر قصد دارید به شکل دقیق با طلاع بنی اسم همسر آینده با اثر انگشت آشنا شوید ابتدا عکس مربوطه را به دقت نگاه کنید و سپس فال خود را در زیر بخوانید:

مطالعه انواع مقالات ورزشی، خبری، موفقیت و سبک زندگی در مجله اینترنتی مستر بوکر

انگشت شماره ۱

این انگشت نماد مسایل مادی و ثروت است و کسانی که این انگشت را انتخاب میکنند، اقتصاد دانان خوبی هستند و معمولا از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار دارند.

انگشت شماره ۲

این انگشت نماد کار میباشد و اشخاصی که به این انگشت اهمیت بیشتری میدهند انسانهای کاری هستند و بطور کلی وجدان کاری خوبی دارند و موفقیت زیادی در کارها دارند.

انگشت شماره ۳

این انگشت میزان اهمیت به خود فرد را نشان میدهد، افرادی که این انگشت را انتخاب میکنند، در مورد همه چیز اول به خود اهمیت داده و تا حدودی خودپرست و خودخواه هستند.

انگشت شماره ۴

این انگشت نماد محبت و عشق است و کسانی که این انگشت را انتخاب میکنند، انسانهای احساساتی و عاطفی هستند و همواره به دنبال محبت و خوشحال کردن دیگران هستند.

انگشت شماره ۵

این انگشت نماد خانواده و فرزند هست و کسانی که به این انگشت علاقمند هستند، افرادی هستند که به خانواده پایبند بوده و به زندگی مشترک و بطور کلی روابط بین افراد اهمیت می دهند.

برای اطلاع از نحوه گرفتن فال ابجد با اسم مادر به لینک طالع بینی از روی اسم مادر مراجعه کنید.

طالع-همسر-آینده-با-قرآن
طالع-همسر-آینده-با-قرآن

فال اسم همسر آینده از طریق قرآن

در بخش قبل افل اسم همسر آینده با اثر انگشت را بررسی کردیم. حال اگر به دنبال فال اسم همسر آینده از طریق قرآن نی نی سایت می باشید در این مقاله در مورد طالع بینی اسم همسر آینده با قرآن مطالبی را آورده ایم. برای به دست آوردن و فهمیدن نام همسر و شوهر آینده تان با استفاده از قرآن میتوان فال گرفت و اسم و نام همسر و زن آینده را فهمید . سرکتاب انلاین برای شوهر نیز با همین روش انجام می شود. برای گرفتن طالع بینی اسم و نام همسر آینده با قرآن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

اگر به علم اعداد ابجد، کابالا و جفر علاقه مندید مقاله آموزش علم اعداد را مشاهده کنید.

الف از حروف مقطعه در قران است و بی شک رموزی دارد که همه نمیفهمند و هنوز مشخص نیست به چه چیز اشاره دارد.شاید الف اشاره به (اله) و (الله) و (اکبر) و (علی) و (امر) و (احد) می باشد.

مقام الف، مقام جمع است و از اسماء، اسم “الله” را دارد و از صفات قََیّومیّت را و در چشم عموم حرف دیده میشود ولی در علوم خفیه آن را از حروف نمیدانند.

حرف الف را قطب الحروف مینامند و آن را ذات اقدوس می خوانند. حرف الف دارای خواص و هزاران هزار رموز بی جواب است که علم بشر هرگز به آنها نخواهد رسید. در قرآن به تعداد 48892 بار حرف الف تکرار شده است.

هر کسی 3 الف را در شب جمعه بنویسد و با خود نگه دارد، نزد بزرگان و اکابر محل اقامت خود عزیز و محبوب میگردد و همگان او را دوست خواهند داشت. به شرطی که در هنگام نوشتن حرف الف “سبحان الله یا لا اله اله انت” بگوید.

هر کسی صبح قبل از طلوع آفتاب و پیش از سخن گفتن هزار بار حرف الف گوید، مال فراوانی به او میرسد و اگر هزار بار بنویسد و با خود نگه دارد اموال و پول فراوان و غیر قابل باور به او میرسد.

حرف ب از عوالم فلک است و مخرج بیان آن از بین دو لب است. فلک آن اول و در مراتب به مرتبه ی هفت است .طبع این حرف گرم و خشک است و عنصر آن آتش در نظر گرفته می شود.

هر کسی در روز یکشنبه دوازده مرتبه حرف ب را بنویسد و در مقابل فرد متکبر و زورگو دفن کند، غرور و تکبر آن فرد از بین می رود.

هر زندانی که روزی پانصد مرتبه با خلوص نیت و طهارت دل حرف ب را بخواند از زندان آزاد خواهد شد.

هر کسی دویست مرتبه حرف ب را بنویسد و با خود نگه دارد، به او ضرر و آسیب سرگردان نمیرسد.

هرکسی که مریض باشد و این حرف را بر کاسه ی چینی بنویسد و بعد از آن کاسه آب بنوشد به شرط اینکه در زمان نوشتن حرف ب ذکر “یا رحمن یا رحیم” را خوانده باشد به حول و قوه الهی به زودی بیماری او بهبود خواهد یافت.

حرف ج از حروف با جبروت است و مخرج بیان آن از وسط زبان یعنی بین سقف دهان و زبان است. فلک حرف جیم، فلک دوم است و سالهای حرکتی فلک آن به یازده هزار سال می رسد. مرتبه ی جیم مرتبه ی چهار است.طبع جیم سرد و گرم و خشک می باشد و عنصر معادلش خاک و کمی هم آتش و در حرکت به صورت کج حرکت میکند. و از علائم یگانگی است.

هر کس در هنگام طلوع خورشید 53 بار حرف ج را بنویسد و با خود نگه دارد ، زبان بدگویان را بر خودش خواهد بست. در هنگام نوشتن باید ذکر “یا باری یا کبیر” را بگوید.

هرکس در هنگام طلوع خورشید 53 مرتبه حرف جیم را بنویسد و با خود نگه دارد اگر در انجام کاری ناتوان مانده باشد بر آن کار توانا خواهد شد و از عمر خود برکت بسیار ببیند. در هنگام نوشتن باید ذکر “یا باری یا کبیر” را بگوید.

هر کسی هر شب هزار بار حرف جیم را تکرار کند و با بگوید، بعد از هفت شب میتواند هر کدام از پیغمبران را که بخواهد در خواب ببیند. در هنگام نوشتن باید ذکر “یا باری یا کبیر” را بگوید.

هر کسی هر شب هزار بار حرف ج را بنویسد ، بعد از هفت شب اگر بیمار و مریض باشد ،بخورد و به حول و قوه ی الهی شفا خواهد یافت. در هنگام نوشتن باید ذکر “یا باری یا کبیر” را بگوید.

حرف دال از عالم ملک است و مخرج بیان آن با مخرج بیان حرف ط یکی است. فلک آن، فلک اول است و از مرتبه ی پنجم برخوردار است.طبع حرف دال سرد و خشک است و عنصر آن خاک می باشد.در زمانی که مینویسد باید ذکر “یا حنان یا منان”بگوید.

هر کس 35 مرتبه حرف دال را در شب چهارشنبه در زمانیکه مردم خواب هستند با مشک و زعفران بنویسد و همراه خود داشته باشد در نظر مردم با اعتبار شود و مردم به او احترام فراوان بگذارند و با او بع عزت بسیار رفتار کنند.در زمانی که مینویسد باید ذکر “یا حنان یا منان”بگوید.

هرکس 35 مرتبه حرف د را در شب چهارشنبه در زمانیکه بقیه مردم خواب باشند با مشک و زعفران بنویسد و با خود همراه داشته باشد برای  ادای دین و قرض بسیار مفید است.در زمانی که مینویسد باید ذکر “یا حنان یا منان”بگوید.

هر کس که بخواهد دشمن خویش را ظاهرا آواره سازد، صبح قبل از اینکه با کسی سخن بگوید بر پشت بام رود و زیر آشمان قرار بگیرد و هفتاد بار حرف د بگوید.به حول قوه ی الهی و (به حق) دشمن آواره می شود.

هر کس هزار بار در روز بگوید دال به مراد دل برسد.

هرکس هفتصد بار دالبر شیرینی بخواند  و پیش سگ بیندارد، نزد مردم شیرین شود.

هرکس دفینه ای داشته باشد و جای دفن آن را فراموش کرده باشد، هفتصد بار در گوش خروس حرف دال را بخواند و خروس بر سر دفینه میرود.

ها از حروف غیب است و مخرج بیان آن انتهای حلق است و از عوالم در عالم ملکوت است و از افلاک، فلک چهارم را دارد و زمان حرکت فلکش قریب به نه هزار ساب است. و مرتبه ی آن شش است و نفوذ بر نباتات بیشتر دارد.عنصر اصلی آن خاک و مقداری هم هوا است.

هر کس پانزده مرتبه “هـ” بنویسد و با خود نگه داری کند از اسرار غیب آگاه شود و علم های نهانی برای او به راحتی ظاهر شوند به شرطی که در زمان نوشتن حروف ذکر “یا وافی و یا حفی” را بخواند.

هرکس برای ورود به جایی به مشکل بخورد و مانعی سر راهش باشد ، شصت مرتبه این حرف را بر مانع بخواند و به او فوت کند مانع مرتفع خواهد شد.

هر کسی حرف “هـ” را بر کف دستش بنویسد و برای هر مطلبی نزد کسی برود، حاجتش برآورده شود.

کسانی که نامشان با واو شروع میشود را میتوان ناجی دیگران قلمداد کرد. آنها اکثرا به کمک دیگران می روند و گاهی اوقات مغرور میشوند. دیگران غیبت او را می کنند و پشت او صحبت میکنند. اکثرا صبور هستند و از یاد خدا غافل نمیشوند.

اگر قصد دارید شوهر خود را جذب عشق خود کنید یا معشوق خود را عاشق خود کنید به لینک دعای طلسم محبت بین زن و شوهر مراجعه کنید.

فهمیدن اسم همسر آینده از کتاب مصری

جستجوی نام همسر آینده از طریق کتاب مصری، یکی از روش‌هایی است که بسیاری از افراد در جوامع مختلف جهان برای یافتن همسر مناسب خود به کار می‌برند. کتاب مصری، یکی از قدیمی‌ترین کتاب‌هایی است که در جامعه مصری به عنوان راهنمایی برای پیدا کردن همسر مناسب به کار می‌رود. این کتاب شامل مجموعه‌ای از خصوصیات و صفاتی است که در نظر گرفته شده و برای هر فردی روش پیشنهادی برای پیدا کردن همسر مناسب ذکر شده است.

برای مشاهده طالع شخصیت شناسی خود یا همسرتان با توجه به ماه تولد به لینک طالع بینی ماه تولد مشاهده کنید.

از دیرباز، جستجوی همسر مناسب از طریق استفاده از راهنمایی‌های مختلف محبوب بوده است. کتاب مصری، یکی از برجسته‌ترین راهنمای‌های جستجوی همسر مناسب در جوامع مصری است. در این کتاب، به هر شخصی یک نوع همسر مناسب معرفی می‌شود که صفات و خصوصیاتی را در بر دارد که باید در همسر آینده تمایل داشته باشد. از این رو، خواندن کتاب مصری به افراد کمک می‌کند تا با توجه به کارکردشان و معرفی همسر مناسبی که در این کتاب برای آن‌ها ذکر شده است، همسر مناسب خود را پیدا کنند.

اگر چه جستجوی همسر مناسب از طریق کتاب مصری یکی از روش‌های بسیار قدیمی است، اما هنوز هم در جوامع مختلف جهان به دلیل کارکرد آن در گذشته و شاید هنوز هم در برخی جوامع پرطرفدار است. این کتاب حتی در روزانه‌های امروزی هم در بسیاری از جوامع به صورت دیجیتال و به صورت اینترنتی در دسترس است و مفید است برای کسانی که به دنبال یافتن همسر مناسب هستند.

طالع بینی اسم همسر آینده دختر

اگر به دنبال طالع بینی اسم همسر آینده دختر می باشید در این مقاله این نوع طالع بینی را به شما آموزش داده ایم. طالع بینی اسم همسر آینده دختر برای پیدا کردن طالع اسم شوهر در بین خانم های مجرد رایج است و بسیاری از افراد قبل از  ازدواج حداقل یک بار این کار را انجام داده اند. در ادامه دقیق تر در مورد طالع بینی اسم همسر آینده صحبت می کنیم و راه انجام آن را نشان می دهیم.

فال همسر آینده

فالی برای فهمیدن اسم همسر آینده من هست؟ یک طالع بینی دقیق برای فهمیدن اسم و اسم خانوادگی همسر آینده ی شما در واقع می توان از طریق اعداد و ارقام و کف بینی های مختلف میزان احساس و عشق متقابل و همچنین به کارگیری ترفندهایی جالب به نام و نام خانوادگی همسر و شریک زندگی آینده پی برد. برای این کار به شکل زیر و بر اساس حروف ابجد کبیر عمل کنید.

عکس حروف ابجد کبیر

برای مثال:

آقای [محمد] : [(م = ۴۰) + (ح = ۸) + (م = ۴۰) + (د = ۴)] = ۹۲

زاده [مریم] : [(م = ۴۰) + (ر = ۲۰۰) + (ی = ۱۰) + (م = ۴۰)] = ۲۹۰

با خانوم [فاطمه] : [(ف = ۸۰) + (ا = ۱) + (ط = ۹) + (م = ۴۰) + (ه = ۵)] = ۱۳۵

زاده [بتول] : [(ب = ۲) + (ت = ۴۰۰) + (و = ۶) + (ل = ۳۰)] = ۴۳۸

مجموع ۴ اسم بالا برابر است با : ۹۵۵

باقیمانده تقسیم ۹۵۵ بر ۵ برابر می شود با ۵ که نشان می دهد. که باید دوباره بر ۵ تقسیم کرد که حاصل صفر می شود:

فال اسم همسر

فال اسم همسر اینده با حروف ابجد در مناطق سنتی تر با فرهنگ های قدیمی تر رایج تر است. دلیل این امر این است که به طور کلی طالع بین اسم همسر آینده در قدیم رایج بوده و هرچه زندگی به سمت زندگی مدرنیته و توسعه پیش رفته است، طالع بینی نیز کمرنگ تر شده و نگاه واقع بینانه به زندگی طرفدار بیشتری پیدا کرده است. البته فال اسم همسر اینده با کف دست نیز از انواع فال های رایج است که برای انجام آن نیاز به حضور نزد فال بین است.

طالع بینی نام همسر

طالع بینی نام همسر یا همان طالع بینی فال اسم شوهر آینده در قدیم از روی فال سرکتاب محاسبه می شده است. آیا سرکتاب نام همسر آینده را مشخص می کند؟ حال بعضی افراد می گویند آیا سرکتاب می تواند اسم همسر آینده ما پیش بینی کند؟ گرچه با احضاراتی خاص و سوزاندن بخورات مناسب با راهنمایی موکل امکان پذیر است که به اسمی رسید ولی ارزش آنرا ندارند.

 دلیل این مساله این است که اولا با اینکه فقط یک اسم است اما مراحل سختی دارد تا تک تک حروف حرف اسم را پیدا کرد و فقط این اسم بر اساس آینده است و می تواند این اسم بازهم در آینده تغییر کند پس هزینه ای بسیار زیاد برای فهمیدن اسم همسر آینده که می تواند تغییر کند ارزشی ندارد و مهم نیست.

جمع بندی طالع بینی اسم همسر آینده

در این مقاله طالع بینی اسم همسر آینده، اسم همسر آینده با اثر انگشت و طالع بینی اسم همسر آینده با قرآن را بررسی کردیم. این انواع طالع بینی با اسم در بین مردم محبوب هستند و شاید محبوب بودن آنها به دلیل خاص و مرموز بودن آنها باشد. فال اسم همسر آینده با حروف ابجد را در این مقاله مطالعه کنید.

آیا طالع بینی حقیقت دارد؟

بله از زمان های قدیم از این روش برای جادوگری استفاده میشده است.

بهترین روش طالع بینی واقعی چیست؟

بهترین روش طالع بینی حقیق استفاده از حروف ابجد است.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *