خانه > مقالات > دعای طلسم محبت بین زن و شوهر

دعای طلسم محبت بین زن و شوهر

دعای طلسم محبت بین زن و شوهر یکی از انواع دعا می باشد که بسیار پر تقاضا و پرطرفدار می باشد. طلسم محبت فوری و طلسم محبت از راه دور طلسم هایی هستند که توسط افراد عاشق برای جذب عشق مقابل خود استفاده می کنند. دعای طلسم محبت انواع مختلفی دارد. برخی انواع طلسم ها […]

دعای طلسم محبت بین زن و شوهر

دعای طلسم محبت بین زن و شوهر یکی از انواع دعا می باشد که بسیار پر تقاضا و پرطرفدار می باشد. طلسم محبت فوری و طلسم محبت از راه دور طلسم هایی هستند که توسط افراد عاشق برای جذب عشق مقابل خود استفاده می کنند. دعای طلسم محبت انواع مختلفی دارد. برخی انواع طلسم ها خوردنی و برخی دیگر خواندنی هستند. در این مقاله انواع دعای طلسم محبت بین زن و شوهر و افراد عاشق را معرفی می کنیم.

طلسم-محبت
طلسم-محبت

طلسم محبت

طلسم محبت به طور کلی نه تنها برای زن و شوهر ها بلکه برای افراد عاشق که به دنبال رسیدن به عشقشان هستند نیز عمل می کند و تا کنون هزاران فرد با همین دعاهایی که در این مقاله آورده ایم، به معشوق خود رسیده اند. دعا محبت در کتاب طلسم عشق و محبت مانند زیر می باشد:

خواندن دعای ( بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَی وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَی مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَی وَلَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَی وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَی أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَی وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَی وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَی فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه) 11 به نیت ایجاد محبت در دل شخص مورد نظر بسیار موثر است.

در ادامه انواع دعاهای محبت را برای شرایط مختلف آورده ایم. با ما همراه باشید.

اگر به فال ابجد با اسم مادر علاقه مندید مقاله طالع بینی با اسم مادر را مطالعه کنید.

دعای-محبت-فوری-و-قوی
دعای-محبت-فوری-و-قوی

دعای محبت فوری تضمینی

دعای محبت فوری به شما کمک می کند به امید خداوند خیلی سریع مهرتان به دل فرد مورد نظر بیفتد کافی است با خلوص نیت و در امر حلال دعای محبت فوری که در زیر آمده است را 100 مرتبه بخوانید.(همچنین نگاه کنید به دعای برگشت شوهر به زنش)(نگاه کنید به طلسم رفتن به خواب معشوق)

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. لإیلافِ قُرَیْشٍ. إِیلافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ. فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ. الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ. »

اگر نمی دانید در جواب “التماس دعا” چه بگویید به مقاله “در جواب التماس دعا چه بگوییم” مراجعه کنید.

طلسم-محبت-شدید-بدون-بازگشت
طلسم-محبت-شدید-بدون-بازگشت

طلسم محبت شدید بدون بازگشت

برای طلسم محبت شدید بدون بازگشت دعای زیر را به همان گونه که توصیه شده آماده شده و مصرف کنید. این طلسم امکان بازگشت ندارد و بسیار محکم می باشد و رابطه عاطفی شدیدی را بین عاشق و معشوق ایجاد می کند. دعانویسان این دعا را قوی ترین و سریع ترین دعای طلسم محبت بین زن و شوهر می دانند. این دعا باعث طلسم عشق دیوانه وار شده و اگر به دنبال طلسم عشق در حد جنون نی نی سایت می باشید ما در زیر این دعا را معرفی کرده ایم.

اگر به طالع بینی علاقه دارید صفر تا صد طالع بینی را در مقاله طالع بینی چیست مطالعه کنید.

برای دعای محبت بدون بازگشت اسماء زیر را در ورقه ای سفید به مشک و زعفران و گلاب نوشته و را طالب همراه خود نگه دارد و بخور برای انجام این عمل صندل سرخ و عود خوشبو است و این عمل را باید در روز ۵ شنبه در ساعت مشتری یا در روز جمعه در ساعت زهره انجام داد و در اول ماه بهتر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه ۳

طلسم محبت با نبات

1.دعای (یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل) را 444 مرتبه بر تکه ای نبات خوانده و به همسرتان دهید تا میل کند.

ذکر یا وَدود را بر دو تکه شیرینی یا قند یا نبات یا لیوانی شربت و یا زولبیا بامیه بخواند و به آن ها دهد تا بخورند.

طلسم محبت با پیاز

برخی افراد به دنبال طلسم محبت با ادرار می باشند. اما طلسم محبت با پیاز نیز همان کاربرد را دارد و اتفاقا خیلی از افراد از این دعا جواب گرفته اند. دعای محبت با پیاز که در زیر آمده است باعث رفع کدورت بین زن و شوهر خواهد شد اگر آن را به یک پیاز خام بخوانید و در غذای همسرتان بریزید. این دعا سریعا باعث دیوانه کردن محبوبتان می شود.

« عَلِیُّ بْنُ مُوسَى بْنِ طَاوُسٍ الْحُسَیْنِیُّ فِی کِتَابِ أَمَانِ الْأَخْطَارِ نَقْلًا مِنْ کِتَابِ الدُّعَاءِ لِسَعْدِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بِإِسْنَادِهِ عَنْ زُرَارَةَ قَالَ قُلْتُ لِأَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع عَلِّمْنِی دُعَاءً فَقَالَ إِنَّ أَفْضَلَ الدُّعَاءِ مَا جَرَى عَلَى لِسَانِکَ وَ نَقْلًا مِنْ کِتَابِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ حَمَّادٍ الْأَنْصَارِیِّ بِإِسْنَادِهِ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ أَنَّهُ سَأَلَهُ سَائِلٌ أَنْ یُعَلِّمَهُ دُعَاءً فَقَالَ إِنَّ أَفْضَلَ الدُّعَاءِ مَا جَرَى عَلَى لِسَانِکَ »

طلسم محبت با نمک

اگر به دنبال جلب محبت فوری معشوقتان هستید می توانید علاوه بر دعای محبت با پیاز از دعای محبت با نمک که در زیر آمده است نیز استفاده کنید. به این صورت که پس از نماز صبح نیت کرده و دعای زیر را به یک کیسه نمک بخوانید و از آن نمک در تهیه غذایی که یار از آن می خورد استفاده کنید.

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا. یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا. وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا. وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطً. وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا. وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا. وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا .وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا. وَأَنَّا کُنَّا نَقْعُدُ مِنْهَا مَقَاعِدَ لِلسَّمْعِ فَمَن یَسْتَمِعِ الْآنَ یَجِدْ لَهُ شِهَابًا رَّصَدًا. »

طلسم محبت با گندم

برای بر اورده شدن حاجت سوره یاسین را می خوانیم در این سوره هفت کلمه مبین است که به هر کدام رسیدیم یک دانه گندم یا برنج کنار می گذاریم و یک انگشت را می بندیم که از انگشت کوچک شروع می کنیم تا برسد به هفت انگشت بعد به همان ترتیب که انگشتان را تا کرده ایم با خواندن ایه الکرسی یکی یکی باز می کنیم بعد دانه ها را برای پرندگان می ریزیم انشا الله که حاجت ما بر اورده میشود .

طلسم محبت فلفل سیاه

اگر به دنبال دعای طلسم محبت بین زن و شوهر می باشید، طلسم محبت با فلفل سیاه یکی از قوی ترین انواع طلسم محبت می باشد. برای طلسم محبت عظیم فلفل مطابق دستورالعملی که در ادامه آمده عمل کنید. دعای زیر را 11 مرتبه بر 27 دانه فلفل سیاه بخوانید به این نیت که شخص مورد نظرتان سریع به محبت شما احضار گردد.

بسم الله الر حمن الرحیم

وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

طلسم محبت خوردنی

طلسم محبت خوراندنی یکی از انواع طلسم دعای طلسم محبت بین زن و شوهر می باشد. منظور از دعای محبت روی خوراکی این است که بهترین دعای محبت فوری و موثر را که در زیر آمده است به یک سیب بخوانید و آن را به خورد فرد مورد نظر دهید تا با دیوانه کردن محبوب به خواسته خود برسید. 

« بسم الله الرحمن الرحیم. و لقد جعلنا فی السماء بُروجاْ و زَیــّناها للناظرین و حَفِظناها من کل شیطان رجیم. »

طلسم محبت دل گوسفندی

یکی از انواع دعای طلسم محبت بین زن و شوهر طلسم محبت دل گوسفندی می باشد. برای محبت بین عاشق و معشوق از دستورالعمل زیر استفاده کنید. طلسم محبت دل گوسفندی همچنین نوعی دعای محبت از راه دور نیز می باشد.

من باب احضار معشوق آورده اند که هر کس این طلسم را با مشک و زعفران و گلاب در ساعت شمس یا مشتری نوشته و در میان دل گوسفند نهد و سپس در آتش زغال دفن نماید ، اگر صد فرسنگ دور باشد خود را به او رساند یا پریشان شود و احوال او را گیرد.

دعای طلسم محبت دل گوسفندی
دعای طلسم محبت دل گوسفندی

برای طلسم محبت بر روی مس باید بدانید که طلسمات و دعاها برخی مواقع روی کاغذ و پوست حیوانات و بعضی مواقع نیز بر روی برخی از فلزات مثل طلا و نقره و برنج و مس نوشته می شود. از جمله دعا و طلسماتی که بر روی فلز مس نوشته می شود می توان به طلسم و دعای مهر و محبت و رزق و روزی اشاره کرد. اگر میخواهی مهر و محبت کسی با تو زیاد شود و با تو الفت پیدا کند و همیشه مطیع تو باشد این شکل را روی پاره از مس نقش کن و اسم مطلوب و خود را زیر لوح بنویسد و در جای نمناک گذارد و بر سر ان سنگی سنگین گذارد چنان مطیع شود که عجائب بیند. این طلسم در ساعت مشتری باید نوشته شود و باید تمام اداب رعایت شود تا تاثیرگذارد. (لطفا برای کار حرام انجام ندهید.)

طلسم محبت با هفت میخ

بعد از اینکه ۷ بار سوره ی یاسین را به ۷ میخ خواندید میخ ها را در ظرف فلزی گذاشته و زیر اتش می گذارید بعد از اینکه میخ ها سوختن (منظور سیاه شدن و اتش تمام شد ) میخ ها را در باغچه چال کنید. دقت کنید که برای کار حلال استفاده شود وگرنه در مورد کار حرام مورد غضب الهی قرار می گیرید.

طلسم محبت روی پوست اهو

متن زیر را با مرکب مشک بر روی پوست آهو می نویسید. در جاهای خالی بین کلامات زیر نام فردی که می خواهید محبتش را داشته باشید باید نوشته شود. توجه داشته باشید برای نوشتن نام فرد می توان از هر نوع حرف الفبایی استفاده شود. در آخرین جای خالی که در پایین سمت راست عکس دیده می شود باید نام مادر فرد مورد نظرتان نوشته شود.

کمتر از یک ماه از تاریخ شروع به انجام این طلسم باید عکس معشوقتان را در سمت دیگر پوست بکشید که کیفیت این عکس چندان اهمیت ندارد ولی می شود بجای نقاشی کردن چهره فرد، عکسی از وی تهیه کرد و پشت این تابلو چسباند.

روی این تابلو را نیز عکسی از خودتان قرار دهید به طوری که پوست آهو دیده نشود. تابلو را در مکانی در خانه آویزان کنید که اگر مهمانی وارد خانه شد آن را ببیند. زمانی که خواب معشوق خود را ببینید یعنی طلسم شروع به کار کرده است.

طلسم محبت سوزاندنی با قند

دعای عشق و بیقراری، دعای محبت با قند و شکر:

یکی از بهترین ادعیه خوراکی برای ایجاد محبت ، دعای محبت با قند می باشد. این دعا را ۵ مرتبه به چند حبه قند بخوانید و به همراه چای به معشوق خود بخورانید. این دعا, ایجاد بیقراری شدید در معشوق می کند.

« إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلَالًا فَهِیَ إِلَى الْأَذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ »

دعای محبت با قند ذیل را بر مقداری قند خوانده و به همراه چای به مطلوب دهید. جهت محبت و جلب قلوب بسیار مفید است

(( یا َمعشَرَ الجِنِّ وَ اَلاِنسِ اِنَ استَطعتِمُ اَن تَنفَذوا مِن اَقطارِ السَمواتِ وَ الاَرضُ فَانفَذوا لا تَنفَذون اِلّا بِسُلطان. لسان فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان ))

دعای طلسم محبت با شکر

اگر شوهر به زن محبت ندارد و یا توجه زیاد به همسر نمی کند آیات ذیل را بر قند و نبات یا شکر خوانده و بدمید و به همسرتان بدهید تا از آن قند و نبات و شکر بخورد یا این‌که این آیات شریفه را بر گلاب بخوانید و بدمید و سپس گلاب را به صورت بمالید. ان شاءالله شوهر مهربان و مطیع می‌گردد:

طلسم محبت یوسف و زلیخا

اگر به دنبال دعای طلسم محبت بین زن و شوهر می باشید، دعای معروف به دعای زلیخا این است :

(اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ)

(اگر فرد خاصی مورد نظر است میتواند پس از پایان دعا نام آن فرد و مادرش را ذکر نماید یا بنویسد.

مثلا میتواند به این نحو بگوید :

(اللهم لَیّن و سَخّر لی قلبَ بهناز بنت هاجر علی حبِ و محبهِ سهیل ابن شهناز)

توجه شود :

دعای طلسم محبت یوسف و زلیخا را می تواند صبح روز جمعه به نیت مهر و محبت مطلوبش هفت بار بخواند. همچنین این دعا را می تواند با گلاب و زعفران و در کاغذ بدون خط بنویسد و با خود همراه داشته باشد.

طلسم محبت پسر به مادر

خیلی از افراد به دنبال طلسم محبت بین خانواده به خصوص طلسم محبت جمیع خلایق می باشند. برای این منظور دعای زیر را طبق روشی که معرفی شده بخوانید و عمل کنید تا محبت پسر به مادر و به طور کلی محبت بین فرزندان بر پدر و مادر افزایش یابد.

(إِنَّمَا تُنذِرُمَنِ اتَّبَعَ الذِّکْرَ وَ خَشِیَ الَّحْمَنَ بِالْغَیْبِ فَبَشِّرْهُبِمَغْفِرَهٍٔ وَأَجْرٍکَرِیمٍ)

جهت رام کردن سرکش بر کاغذ زردبنویسد و بر او بندند.

( قَالُواْ إِنَّا تَطَیَّرْنَا بِکُمْ لَئِن لَّمْتَنتَهُواْلَنَرْجُمَنَّکُمْ وَلَیَمَسَّنَّکُم مِّنَّا عَذَابٌ أَلِیمٌ)

جهت پسر شدن زنیکه فرزندش نشود با مشک و زعفران نوشته و با خودداشته باشد.

(وَ جَآءَ مِنْ أَقْصَا الْمَدِینَهِٔ رَجُلٌ یَسْعَی قَالَ یَا قَوْمِ اتَّبِعُواْ الْمُرْسَلِین)

برای طلسم مهر محبت خیلی قوی شوهر به زن در روز جمعه ساعت زهره در دو کاعذ با اب گلاب و زعفران نوشته شود . بخورات: جاوی و عنبر :: سپس یکی را به مطلوب بخورانند و یکی را طالب با خود نگه دارد . از این دعا باید فقط در امر حلال استفاده شود و خواندن این دعا بین افرادی که به هم محرم نیستند جایز نیست.

بسم الله الرحمن الرحیم وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَاداً یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبّاً لِّلّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعاً وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ فَمَنْ خَافَ مِن مُّوصٍ جَنَفاً أَوْ إِثْماً فَأَصْلَحَ بَیْنَهُمْ فَلاَ إِثْمَ عَلَیْهِ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ . وَإِنِ امْرَأَهٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزاً أَوْ إِعْرَاضاً فَلاَ جُنَاْحَ عَلَیْهِمَا أَن یُصْلِحَا بَیْنَهُمَا صُلْحاً وَالصُّلْحُ خَیْرٌ وَأُحْضِرَتِ الأَنفُسُ الشُّحَّ وَإِن تُحْسِنُواْ وَتَتَّقُواْ فَإِنَّ اللّهَ کَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیراً. وَإِنْ خِفْتُمْ شِقَاقَ بَیْنِهِمَا فَابْعَثُواْ حَکَماً مِّنْ أَهْلِهِ وَحَکَماً مِّنْ أَهْلِهَا إِن یُرِیدَا إِصْلاَحاً یُوَفِّقِ اللّهُ بَیْنَهُمَا إِنَّ اللّهَ کَانَ عَلِیماً خَبِیراً یَسْأَلُونَکَ عَنِ الأَنفَالِ قُلِ الأَنفَالُ لِلّهِ وَالرَّسُولِ فَاتَّقُواْ اللّهَ وَأَصْلِحُواْ ذَاتَ بِیْنِکُمْ وَأَطِیعُواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ رَبَّنَا وَأَدْخِلْهُمْ جَنَّاتِ عَدْنٍ الَّتِی وَعَدتَّهُم وَمَن صَلَحَ مِنْ آبَائِهِمْ وَأَزْوَاجِهِمْ وذریتهم إِنَّکَ أَنتَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ اللهم بحق هذه الآیات الشریفه اعطف قلب فلانه بنت فلانه على فلان بن فلانه بالمحبه الدائمه و الألفه والعطف والحنان فسیکفیکهم الله و هو السمیع العلیم ولا حول ولا قوه إلا بالله العلی العظیم وصلى الله على سیدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم.

به علاوه، اگر خانمی بخواهد مهر و محبت شوهرش را زیادتر کند به وی گفته می شود دعای جلب محبت شوهر که در زیر آمده است را به قند یا نبات بخواند و آن را به خورد شوهرش دهد. امید است که این دعا اثر کند و خیلی زود عشق و علاقه در بین آن ها افزون شود و عزیز شدن نزد شوهر میسر شود.(نگاه کنید به طلسم محبت باستانی)

« إِنَّ أَصْحابَ الْجَنَّةِ الْیَوْمَ فی‌ شُغُلٍ فاکِهُون هُمْ وَ أَزْواجُهُمْ فی‌ ظِلالٍ عَلَى الْأَرائِکِ مُتَّکِؤُنَ لَهُمْ فیها فاکِهَةٌ وَ لَهُمْ ما یَدَّعُونَ»

نوعی دیگری از طالع بینی با اسم، طالع بینی نام همسر می باشد. برای یادگیری و انجام این نوع طالع بینی به لینک طالع بینی اسم همسر آینده مراجعه کنید.

انواع دیگر طلسم محبت بین زن و شوهر

تا اینجا چندی از موثرترین و قوی ترین انواع طلسم محبت بین زن و شوهر را آوردیم. از انواع دیگر طلسم محبت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طلسم محبت خواندنی
  • طلسم محبت ابن سینا
  • طلسم محبت با خون حیض
  • طلسم محبت روز یکشنبه
  • طلسم محبت روز چهارشنبه
  • طلسم محبت روز جمعه
  • طلسم محبت با عسل
  • طلسم محبت فوری نوشتنی
  • طلسم محبت قوی خوردنی
  • طلسم محبت مهر گیاه
  • طلسم عشق با هسته خرما
  • طلسم محبت ماهی حلیمه سرحانی
  • طلسم مهر و محبت جیران
  • طلسم محبت خانوادگی
  • طلسم عاشق کردن از راه دور هیوا

در ادامه دعای طلسم محبت بین زن و شوهر در انواع مختلف فوری، شدید و از راه دور را معرفی می کنیم.

دعای-طلسم-محبت-بین-زن-و-شوهر1
دعای-طلسم-محبت-بین-زن-و-شوهر1

دعای طلسم محبت بین زن و شوهر

طلسم محبت بین زن و شوهر: اگر بین زن و شوهری اختلاف پیش آمده است بایستی دعای محبت بین زن و شوهر را که در زیر آمده است روزی 5 مرتبه بخوانند تا با رفع کدورت و دلتنگ کردن فرد زندگی خوبی داشته باشند. این دعا نیز از دسته بهترین دعای محبت- فوری و موثر می باشد. ( نگاه کنید به دعای دیدار و چگونه وارد خواب عشقمان شویم و دعای مخصوص گرفتاری و دعای مخصوص گشایش کار و دعای ازدواج با معشوق )

« بسم الله الرحمن الرحیم. وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللَّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِّلَّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُوا إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلَّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللَّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ»

طلسم محبت اتشی قوی

اگر به دنبال طلسم محبت اتشی قوی نی نی سایت می باشید، در ادامه این دعا را برای شما معرفی میکنیم.

قوی ترین طلسم جلب محبتی که می توان معرفی کرد این است که دعای محبت زیر را به ظرفی آب بخوانید و سپس آن آب را بنوشید و این کار را به مدت سه روز انجام دهید. قویترین طلسم جلب محبت اثر خواهد کرد و منجر به عزیز شدن شما نزد معشوق می گردد.( نگاه کنید به دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز ) (نگاه کنید به طلسم محبت)

« إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَى. عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ. أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ. تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ. ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً. إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ»

بهترین دعای محبت- فوری و موثر باعث افزایش مهر و محبت بین شما و فرد مورد نظر خواهد شد اما به این موضوع نیز توجه کنید که در کنار دعا می توانید مهارت های ارتباطی و جذب هرچه بیشتر فرد را نیز بیاموزید تا بدانید نحوه ی برخورد مناسب برای جذب کردن فرد چیست.

طلسم محبت فوری

اگر به دنبال یک طلسم محبت قوی و فوری به عنوان دعای طلسم محبت بین زن و شوهر می باشید، برای اینکه خیلی سریع بتوانید محبت کسی را به خود جلب کنید می توانید دعای محبت سریع الاجابه که در زیر آمده است را 7 مرتبه بخوانید. این دعا نیز در زمره ی بهترین دعای محبت- فوری و موثر قرار می گیرد و باعث می شود خیلی سریع به هدف خود برسید. (همچنین نگاه کنید به دعای سریع الاجابه برای آشتی)

« بسم الله الر حمن الرحیم. وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه»

قویترین طلسم محبت از راه دور

اگر به دنبال طلسم محبت خواندنی به عنوان طلسم جلب محبت معشوق از راه دور می باشید فقط کافی است دعای زیر را همانگونه گه گفته شده برای جلب مهر و محبت معشوق خود به کار بگیرید.

نقش زیر را در روز دوشنبه در ساعت قمر بنویس و در زمین دفن کن

۹ ۸ ۱ ۴ ۳ ۴ ما ح ۹ ۱۱ ۲۲ ۵ ۹ ۱ ۸ ۹۹ ۵ ۹ ۱ ۲ ۸

به علاوه، برای اینکه مهرتان به دل محبوب مورد نظر بیفتد به شما توصیه می شود دعای جلب محبت معشوق که در زیر آمده است را بخوانید و به سمت معشوق خود بدمید. این دعا در دسته ی بهترین دعای محبت- فوری و موثر قرار می گیرد و باعث بی قراری شدید وی و عزیز شدن نزد معشوق می شود.

« یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ شَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ کَحُبِّ اللّهِ یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ یُحِبُّونَهُمْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ حِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ فلان بن فلان علی حب فلان بنت فلان »

اگر به دنبال طلسم محبت و احضار سیاه می باشید این دعا را نخوانید زیرا این دعا احضار سیاه نییست و به نحوه درخواست از عالم هستی و خدا برای اجابت دعا و طلسم محبت معشوق است.

طلسم مهر و محبت قوی

نقش زیر را بر سفال آب ندیده بنویس و در آتش بیانداز به حرمت این نقش و به اراده و عظمت الله این شخص مطیع و فرمانبردار تو خواهد شد

۱۱ ۵ ۱۱ ۲ ۱۱ و ۱۱ و ۱۱ که ۱۱ ۱۱۱ که

فلان بن فلان علی حب فلان بنت فلان

طلسم مهر و محبت بین دو نفر

عزیمت زیر رو در روز چهار شنبه ساعت شمس یا مشتری بنویس در همان روز هم در آتش بیانداز تا مطلوب به محبت و عشق تو گرفتار شود

۱۱۱ ۲ ۹ ۱۱۱ مما کو دو لام

فلان بن فلان علی حب فلان بنت فلان

سوالات متداول
طلسم محبت ماهی چند روزه اثر میکند؟

تاثیر دعای طلسم محبت در روابط زوجین از نوع ماهی تا حداکثر 1 ماه اثر می کند اما گزارش شده برخی ها یک روزه نیز پاسخ خود را گرفته اند. مدت زمان اثر دعای طلسم محبت بین زن و شوهر به عوامل مختلفی از جمله زمان دعا و حضور قلب و پاکی نیت بستگی دارد.

چگونه طلسم محبت بنویسیم؟

قدرت دعای طلسم محبت برای تقویت ارتباطات زن و شوهر بسیار زیاد است و توصیه می شود نوشتن این دعاها را به متخصصان ان بسپارید. همچنین می توانید از حرز لیلی و مجنون آماده استفاده کنید.

مدت زمان تاثیر طلسم محبت چقدر است؟

با انجام این طلسم، اثرات و انرژی آن بر زندگی و قلب و روح فرد مورد نظر تسلط می یابد و خیلی زود محبت او به شما جلب خواهد شد و اثرات این محبت را می توانید در همان برخوردهای اولیه بعد از اجرای طلسم احساس کنید.

چگونه دعای طلسم محبت شدید از راه دور فوری بدون بازگشت بدست آوریم؟

در این مقاله انواع دعا محبت از راه دور برای جذب عشق را در انواع مختلف خواندنی و خوردنی و … آورده ایم.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 پاسخ

  1. سلام ببخشید یه سوال داشتم من اگر چند تا از این دعاهای محبت از راه دور بدون بازگشت رو باهم انجام بدم اثر قوی تر میشه یا ممکنه همدیگه رو خنثی کنن؟ کدوم قوی تره. من میخوام حتما به عشقم برسم.

    1. توصیه میشه ابتدا یکی از دعاها رو بخونید و از خدا از ته دل نیت پاک داشته باشید که کمکتون کنه. منتظر بشین تا اثر کنه. امیدوارم اگر خیره به خواسته خودتون برسین.

  2. من عشقم تو روستای کناری ما زندگی کنه این دعا فقط برا طلسم محبت بین زن و شوهر مو یا عشق که هنوز زن من نرفته هم حسابه؟

    1. اگثر دعاهای این مقاله دعای طلسم محبت بین زن و شوهر هست. اگر نیت شما خیره و قصد ازدواج دارید حتما از دعا محبت از هر نوعی استفاده کنید ایشالا خدا محبت شما رو تو دل معشوق جا میده. امیدتون به خدا باشه.

  3. سلام من واقعا نیازمند این مقاله بودم، فقط یه چیزی، دل گوسفند رو باید سرخ کنیم یا آب پز؟

    1. خواهش می کنم، خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده و امیدواریم به عشق خود برسید. در کتب مختلف توصیه دعانویسان بر این بوده که دل گوسفندی باید حتما سرخ شود. در کتب مختلف طلسم محبت بین زن و شوهر با دل گوسفندی سرخ کرده آمده است.

    1. این صرفا یک مقاله برای مطالعه می باشد و وبسایت ما تخصصی جدی و فعالیت در این زمینه ندارد اما انطور که آمده بله، این دعاها برای طلسم محبت بین زن و شوهر و همچنین طلسم محبت از راه دور بدون بازگشت و فوری و تضمینی می باشد. (برای حلال تست شود)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *