خانه > مقالات > آموزش علم اعداد

آموزش علم اعداد

آموزش علم اعداد از نظر بسیاری از افراد کاملا واقعی بوده و برای آگاهی از رازهای پنهان و کشف اتفاقات آینده به کار می رود. علم اعداد یا نامرولوژی یکی از علوم پنهان و مرموز می باشد. علم اعداد یا جفر روشی برای معنادار کردن اعداد بر پایه حروف است. علم اعداد یک علم قدیمی […]

آموزش-علم-اعداد

آموزش علم اعداد از نظر بسیاری از افراد کاملا واقعی بوده و برای آگاهی از رازهای پنهان و کشف اتفاقات آینده به کار می رود. علم اعداد یا نامرولوژی یکی از علوم پنهان و مرموز می باشد. علم اعداد یا جفر روشی برای معنادار کردن اعداد بر پایه حروف است. علم اعداد یک علم قدیمی و باستانی است و سابقه آن به هزاران سال پیش برمی گردد. در ادامه مقاله به آموزش علم اعداد می پردازیم.

اگر به فال ابجد با اسم مادر علاقه مندید مقاله طالع بینی با اسم مادر را مطالعه کنید.

علم اعداد چیست

عددشناسی یا علم‌ الاعداد جز علوم خفیه است و به ادعای باورمندان، یعنی تفسیر اعداد به وسیله اعداد که در طالع بینی استفاده می ‌شود و عددشناسی پایه علم حروف است. باید توجه داشت که ذهنیت و تلقین در عددشناسی خود یک ترفند برای معنادار کردن اعداد است. شانس در دنیا وجود ندارد و این تنها افزایش نیروی جاذبه است که موجب هماهنگی در ارتعاشات ما می‌شود.

ارتعاش کلمات، ارتعاش اعداد و ارتعاش حروف، علم‌الاعداد و علم الحروف (جفر)، در الهیات مسیحی برای تفسیر گذشته یا پیشگویی آینده به کار می‌رود. فیثاغورث و شاگردانش اعداد را بسیار مقتدر می‌دانستند و بر این باور بودند که اعداد، حروف و کلمات، ماهیت واقعی جهان را به تصویر می‌کشند.

اگر قصد دارید شوهر خود را جذب عشق خود کنید یا معشوق خود را عاشق خود کنید به لینک دعای طلسم محبت بین زن و شوهر مراجعه کنید.

تاریخچه-علم-اعداد
تاریخچه-علم-اعداد

تاریخچه علم اعداد

اعداد شناسی از کجا آمده و چگونه به وجود آمده است؟ در جواب این سوال در مقاله آموزش علم اعداد باید گفت: این علم همانند بسیاری دیگر از علوم همچنان منشا مشخصی ندارد. اگر نگاهی به سایر علوم باستانی بیاندازید، می بینید که منشا بسیاری از آن ها همچنان یک راز است. مصر و بابل مکان هایی هستند که گفته می شود قدیمی ترین سوابق مکتوب اعداد در آن وجود دارد. شواهد دیگر نشان می دهد که اعداد شناسی هزاران سال پیش در روم، چین، یونان و ژاپن استفاده می شد. اعداد امروزی نیز معمولاً به فیثاغورث، فیلسوف یونانی نسبت داده می شود.

اگر به فال ابجد با اسم شوهر علاقه مندید به طالع بینی اسم همسر آینده مراجعه کنید.

اگرچه معلوم نیست عدد شناسی دقیقا توسط چه کسانی اختراع شده، اما امروزه این علم به سطح کاملاً متفاوتی رسیده است. محققان و پژوهشگرانی که در طول این سال ها در پی کشف راز و رمزهای اعداد تحقیقات زیادی انجام داده اند، تا حدود زیادی توانسته اند مسیر پیشینیان را مبنی بر گسترش این علم طی کنند. به همین خاطر مطالبی که در این دوره با آن روبرو هستید، نه تنها برگرفته از آورده پیشینیان و تحقیقات دانشمندان قدیمی است، بلکه نظریات دانشمندان معاصر نیز در آن ها دیده می شود. این دوره کامل ترین و بروزترین دوره عدد شناسی ایران بوده و محتوای آن به صورت کاملا تخصصی تهیه شده است.

اصطلاح علم عدد شناسی

علم عدد شناسی که در زبان لاتین با اصطلاح نامرولوژی (Numerology) به آن اشاره می شود، علمی است که تاریخ پیدایش آن به صدها سال پیش باز می گردد و اگر نگاهی به تاریخچه آن بیاندازید، می بینید که این علم جزو علومی است که بسیاری از دانشمندان، فلاسفه و صاحب نظران تاریخ به آن اشاراتی داشته اند. به صورت خلاصه، اگر بخواهیم به شما عزیزان بگوییم که این علم به چه دردی می خورد و چه نکاتی را به ما می آموزد، می توان به این موضوع اشاره کرد که علم عدد شناسی معنای اعداد را در زندگی هر شخص به او می گوید.

اگر به طالع بینی علاقه دارید صفر تا صد طالع بینی را در مقاله طالع بینی چیست مطالعه کنید.

مثلاً شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که به ساعت تلفن همراه خود نگاه کرده و با ساعت 19:19 دقیقه یا 21:12 دقیقه یا ساعات این چنین روبرو شده باشید. و یا در زندگی تان با یک عدد بیش از سایر اعداد ارتباط گرفته و به آن حس خوب یا بد پیدا کرده باشید. خیلی ها در زندگی شان عدد شانس دارند، مثلا شخصی است که متولد 18 فروردین بوده و عدد 18 در زندگی کاری، شخصی، ورزشی و … او نقش مهمی دارد. به طوری که در 18 سالگی وارد تیم مورد علاقه خود شده و اولین قرارداد او 18 میلیون تومان است. یا شخص دیگری که عدد شانس او 8 بوده و این عدد بارها و بارها در زندگی او تکرار شده است. علم عدد شناسی به ما راز و رمز این که چرا اعداد مدام جلوی چشم ما ظاهر شده و گویا در اطراف ما هستند را برملا می کند.

علم و دانش اهمیت فراوانی در زندگی امروزی دارد. برای آشنایی با جایگاه علم و دانش به لینک اهمیت علم و دانش مراجعه کنید.

شما می توانید این علم را نادیده بگیرید یا اصلا به آن توجه نکنید، اما هرگز نمی توانید از اتفاقات و نتایجی که بر اساس علم اعداد قابل پیش بینی است چشم پوشی کرده و آن ها را نادیده بگیرید. موضوع عدد شناسی به دلیل جذابیت های خاصی که در خود جای داده، امروزه به یکی از محبوب ترین موضوعاتی تبدیل شده که خیلی از جوانان و حتی افراد مسن به دنبال آگاهی در آن هستند. این که چرا یک فرد مدام با ساعات رند روبرو می شود؟ چرا یک فرد مدام یک عدد را در زندگی اش موثر می بینید و هزاران مثال دیگر که نقش اعداد را در زندگی ها و این جهان هستی نشان می دهد.

با توجه به این که در بین سایت های ایرانی و حتی خارجی هیچ سایتی به صورت کاملا واضح و جامع به موضوع عدد شناسی اشاره نکرده است، ما در سایت وان جذب تصمیم گرفتیم دوره ای تحت عنوان دوره عدد شناسی تهیه کرده و با هزینه ای اندک به شما عزیزان ارائه نماییم. محتوای این دوره همان چیزی است که می تواند به شما در آگاهی از جایگاه تان در جهان هستی اطلاعات درستی بدهد. این دوره توسط کارشناسان و افرادی تهیه شده که سال هاست در این زمینه تحقیقات مختلفی را انجام داده و سرانجام توانسته اند به یک جمع بندی عالی و خوب برای تعریف و تشریح این علم برسند.

اگر در بین سایت های ایرانی و حتی خارجی ساعت ها وقت گذاشته و آموزش علم اعداد را سرچ کنید و تمام منابع و مطالب را مطالعه کنید، باز هم نمی توانید به درک درستی از تمام مباحث مهم و جنجالی علم اعداد دست پیدا کنید. چرا که هر سایت و منبعی به صورت خلاصه به تعریف این علم پرداخته و شما با خواندن محتوای این سایت ها با پازلی در ذهن تان مواجه می شوید که قطعات آن همان سوالاتی هستند که ممکن است برایتان رخ دهد. ما در سایت وان جذب، دوره جامع عدد شناسی را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم تا اگر علاقه به علم مرموز و جنجالی اعداد دارید، بدون تلف کردن وقت تان به گنجینه ای از اطلاعات ارزشمند و نایاب دسترسی داشته باشید.

علم اعداد چه کاربرد و فوایدی دارد؟

همان طور که در پاراگراف پیشین گفتیم، تمام زندگی ما از ارتعاشاتی تشکیل شده که با اعداد می توان این ارتعاشات را کشف، تحلیل و ارائه کرد. مهم ترین کاربرد علم اعداد هم کمک به ما برای کشف این ارتعاشات و تفسیر آن هاست. اما شاید از خود بپرسید، خب حالا که آن ها را کشف و تفسیر کردیم، اینکار چه سودی برای ما دارد؟

اگر به احضار روح و جن علاقه مندید و مایلید روش های احضار روح را بدانید به لینک آموزش احضار روح مراجعه کنید.

در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم، زمانی که شما ارتعاشات و الگوهای رفتاری و واکنشی خود یا اطرافیانتان را کشف و تفسیر می کنید، می توانید از این الگوها و ارتعاشات در مسیر رسیدن به خواسته های خود بهره ببرید. از علم اعداد میتوان برای پیشگویی آینده یا تفسیر گذشته یک شخص استفاده نمود.

به طور مثال زمانی که شما الگوهای رفتاری خود را به کمک جزوه آموزش جامع علم اعداد تفسیر کنید، می توانید نقاط قوت و ضعف خودتان را بشناسید، درک بهتری از افراد اطراف خودتان داشته باشید، روابط خود را بهتر مدیریت کنید، شخصیت خود را بهتر بشناسید و از این طریق مسیرهایی که منطبق بر شخصیت شما در زندگی تان است را پیدا کنید و…

پس مهم ترین فواید علم اعداد این موارد هستند:

  1. کمک به یافتن نقاط قوت و ضعف خود و دیگران
  2. درک الگوهای رفتاری خود و دیگران
  3. شناخت دقیق شخصیت خود و دیگران
  4. کمک به بهبود روابط
  5. کمک به انتخاب اهداف در زندگی
  6. تعیین مسیرهای درست زندگی با کمک شناخت الگوهای ارتعاشی
  7. و…

شما با کمک علم اعداد می توانید سوال های ذهنی تان رارمزگشایی کنید( مثل تک نیت با تاروت). با یادگیری این علم میتوانید انرژی هرروز را بشناسید و در موقعیت های حساس (قهر آشتی انجام کارهای مهم) بدانید از چه رفتارهایی استفاده کنید که با انرژی ها هماهنگ باشد. اما چطور می توان این علم را آموخت؟ پاسخ این سوال در جزوه آموزش جامع علم اعداد سینرژی نهفته است.

لیست دانلود کتاب های آموزش جفر، علم حروف و اعداد

اگر به آموزش علم اعداد و آموزش جفر علاقه مندید کتاب های متنوعی را می توانید در این زمینه دانلود و مطالعه کنید.

۱– علم جفر و انواع بسط ها و جداول جفر – کتاب خطی

۲- آموزش علم جفر به زبان ساده

۳- آموزش علم اعداد

۴- اسرار و رموز علم حروف و اعداد – اصول و مقدمات – جلد اول

۵- اسرار و رموز علم حروف و اعداد – کتاب دوم جامع  – جلد دوم

۶- آموزش جفر ۱۵ سطری – جلد اول

۷- آموزش جفر ۱۵ سطری – جلد دوم

۸- آموزش جفر ۱۵ سطری – جلد سوم

۹- آموزش علم جفر و علوم غریبه

۱۰- سِفرِ جفر از علامه میر سید حسین اخلاطی تحقیق و تصحیح از زُهیر طیب (بر اساس دو نسخه خطی)

در ادامه به آموزش علم اعداد و علم جفر می پردازیم.

آموزش-علم-جفر
آموزش-علم-جفر

آموزش علم جفر

علم جفر یا علم اعداد به انگلیسی Numerology می باشد. در این پست آموزش کامل علم اعداد و حروف (علم جفر) و حساب ابجد و روش های مختلف محاسبه كلمات را برای شما عزیزان قرار دادیم . در ادامه مطلب آموزش کامل و جامع علم جفر یا همان علم اعداد و حروف و آموزش روش های محاسبه کلمات و تبدیل حروف به اعداد در جفر را مشاهده خواهید کرد. علم اعداد و حروف به راحتی به دست نمی آید و برای یادگیری آن باید پیگیری زیادی داشت و راه سختی پیش گرفت. این نوع علوم به دلیل اینکه از منشاء قدرت می باشند به آسودگی در دسترس قرار نمی گیرند. آموزش علم اعداد در باستان شناسی نیز دیده شده و در سنگ نوشته ها و کتیبه های بدست آمده کشف شده است.

گفته می شود که بیش از پنجاه سال است یهودیان در کاوش های باستان شناسی در اورشلیم، شهر مقدس، به دست نوشته های بسیار کهن از کتاب مقدس یهودیان، تورات دست یافته اند که بسیار شگفت انگیز است و شماری از دانشمندان یهودی با بهره گیری از ابزار و روش های نوین علمی در پی بدست اوردن راز و رمز این دست نوشته کهن می باشند. آنها می گویند که با بهره گیری از دانش شمارش و ابزار رایانه ای (کامپیوتری)، در پی آگاهی از رموز پیدایش این جهان هستی و آدمیانش می باشند. برای آموزش کامل علم اعداد در ادامه با ما همراه باشید.

اگر به دعانویسی علاقه مندید، برای مطالعه مقاله جامع دعانویسی به لینک آموزش دعانویسی مراجعه کنید.

اموزش علم اعداد شیخ بهایی

علم اسامی یکی از شاخه های علم اعداد یا نومرولوژی و جفر است. بد نیست بدانید که جفر هم یکی از شاخه های علوم غریبه بوده که حکیم و دانشمند فرزانه ایرانی، شیخ بهایی، کوشش های ی زیادی در گسترش این علم انجام داده است. آن چه که امروزه در علم اسامی از آن صحبت می شود کشفیات شیخ بهائی و میرداماد است که این دو عالم فرزانه قبل از تبحر در علوم غریبه، مجتهد و مرجع تقلید زمان خودشان در دین و شریعت بودند و کشفیات خود را دقیقا بر طبق قوانین و نظم عالم انجام داده اند. این مطالب عموما از سرنخی که آن ها از آیات و روایات و سیره ی معصومین کشف کرده اند، با دید دینی و شریعتی استخراج شده است.

اگر به طلسم وانواع آن علاقه مندید به مقاله آموزش طلسم مراجعه کنید.

انتخاب نام بر اساس ابجد پدر و مادر

هر فرد با توجه به نامی که همه جا صدا زده می شود و خود را با این اسم معرفی می کند در یکی از چهار مدار اشرافی، عرفانی، کم درآمد و حادثه آفرین قرار میگیرد. به زبان ساده تر، نام شخص یک ظرف وجودی را برای او مشخص می کنند. مثلا فردی که در مدار حادثه آفرین قرار می گیرد ظرفی بد شکل و ترک خورده دارد و طبیعتا این ظرف گنجایش و توانایی اندکی دارد و حتی ممکن است استفاده کننده از این ظرف دچار خسارت جانی و مالی شود، دقیقا مثل این که شما بخواهید از یک لیوان شکسته آب بخورید. از طرفی پس از ازدواج، تغییر و تحول جدیدی در دنیای اسامی به وجود می آید که میزان تفاهم، سلامتی و گشایش مالی زوجین در این ازدواج قابل بررسی است.

موارد ذکر شده چیزی نیست که متعلق به دیروز و امروز باشد، علم اسامی شیخ بهایی تاریخچه دور و درازی دارد. به عنوان مثال روزبه اصفهانی هنگامی که در جستجوی حقیقت به سرزمین حجاز، نزد پیامبر اکرم رسید، پس از مسلمان شدن، پیامبرمان نام سلمان را برای ایشان برگزیدند و همچنین مادر امام زمان (عج) که نوه قیصر روم بودند و بعد از عقد نامشان به نرجس تغییر نمود. از دانشمندان و حکیمان ایرانی نیز می توان به ابوعلی سینا و شیخ بهایی اشاره کرد تا جایی که مرحوم شیخ بهایی در نسخه خطی قدیمی کتاب سرالمستتر به این علم اشاره کرده و بخش اندکی از این علم را نیز آموزش داده است (البته در نسخه هایی در دسترس عموم قرار دارند کاملا ناقص است).

آموزش-علم-کابالا
آموزش-علم-کابالا

آموزش علم کابالا

خیلی از افراد در جستجوی علم اعداد به آموزش علم کابالا بر می خورند. آموزش کابالا نیز مانند علم جفر یا اعداد علمی مرموز است که با ایجاد ارتباط بین اعداد و حروف به پیش بینی آینده می پردازد. اگر به دنبال کتاب آموزش کابالا می باشید باید بدانید که این عمل به راحتی و در کتاب ها به دست شما نمی رسد. برای دانلود کتاب آموزش کابالا فارسی باید در دارک وب جستجو داشته باشید. کابالا به دنبال فهم ذات دنیا و انسان است. کابالا از متون یهودی سرچشمه گرفت و پیروانش معمولاً از متون یهودی برای توصیف و تفسیر مسائل عرفانی استفاده می‌کنند. دستورهای کابالا برای فهم معنی مخفی متون یهودی نظیر تورات و نوشتارهای ربی‌ها نظیر تلمود به کار می‌رود و معنی مخفی عبادت یهودی را بیان می‌کند.

دانلود رایگان کتاب آموزش نومرولوژی یا علم اعداد

اگر به دنبال کتاب آموزش علم اعداد یا کانال تلگرام آموزش علم اعداد می باشید در این قسمت و به محض آماده سازی فایل مربوطه این کتاب ها در دسترس شما قرار می گیرد. دانلود رایگان کتاب آموزش نومرولوژی یا علم اعداد و کابالا به صورت رایگان را به زودی در این قسمت مشاهده خواهید کرد. جهت دانلود رایگان کتاب آموزش نومرولوژی یا علم اعداد و کابالا به این بخش مراجعه کنید.

آموزش علم ابجد

بدان که علم حروف و اعداد از علوم شریفه اند که متکفل تبیین علوم غریبه اند و آن را ضوابط علمى و محاسبات دقیقى است و براى آن ارباب و اصحابى که بعضى در این رشته ها سالیانى متوغل بودند و اسرار و حقایق فراوانى را از حقایق دار هستى استخراج نموده اند، چه ائمه هدى سر سلسله آنان اند که روایات را نیز بدان اشاراتى است. و در روایات هم که به جفر و جفر جامع تصریح شده است. جناب علامه مجلسى رحمه الله علیه گوید من در نزد جناب علامه شیخ بهایى اصرار شدید بر فراگیرى جفر جامع را داشتم که وى از تعلیم آن امتناع مى نمود.

در علم شریف جفر دوائر را نهایت نبود. و حروف بیست و هشتگانه را به طرق عدیده که براى آن نفادى نمى توان تصور نمود مى نویسند و هر طریقى را به نام دائره اى مى نامند. مثلا گاهى حروف را طورى مى نویسند که دائره آن را ((ابتث )) مى نامند یا ((ابجد)) یا ((اهطم )) و یا ((ایقغ )) و غیر ذلک نام مى نهند. یعنى بیست و هشت حرف را به روش هاى مختلف به جهت مقاصد عدیده اى که دارند مى نویسند. آموزش علم اعداد ابجد نیازمند دسترسی به منابعی است که دسترسی به آنها به همین راحتی ممکن نیست اما در این مقاله فیلم آموزش طلسم و دعانویسی را آورده ایم.

آموزش علم نامرولوژی

نومرولوژی، عددشناسی یا علم‌الاعداد جزء علوم خفیه است و به ادعای باورمندان، یعنی تفسیر اعداد به وسیله اعداد که در طالع بینی استفاده می‌شود، و عددشناسی پایه علم حروف است.

شانس در دنیا وجود ندارد و این تنها افزایش نیروی جاذبه است که موجب هماهنگی در ارتعاشات ما می‌شود. ارتعاش کلمات، ارتعاش اعداد و ارتعاش حروف. علم‌الاعداد و علم الحروف (جفر)، در الهیات مسیحی برای تفسیر گذشته یا پیش‌گویی آینده به کار می‌رود.

فیثاغورث و شاگردانش اعداد را بسیار مقتدر می‌دانستند و براین باور بودند که اعداد، حروف و کلمات، ماهیت واقعی جهان را به تصویر می‌کشند. مانتروس بنیان گذار استودیوهای روانکاوی از طریق اعداد ، بیان می کند که علم طالع بینی اعداد با «عملکرد انسان در زندگی» رابطه تنگاتنگی دارد.

جمع بندی آموزش علم اعداد

در این مقاله آموزش علم اعداد را باهم بررسی کردیم و فیلم آموزشی دعانویسی و طلسم و علم اعداد را آوردیم. برای ویدیوهای بیشتر در این زمینه می توانید کامنت بگذارید تا منبع این فیلم های ویدیویی را به شما معرفی کنیم.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *