خانه > مقالات > طالع بینی از روی اسم مادر

طالع بینی از روی اسم مادر

طالع بینی از روی اسم مادر که در واقع همان طالع بینی حروف ابجد از روی اسم مادر می باشد، یکی از انواع رایج طالع بینی است که برای پیش گویی آینده و اتفاقات پیش روی افراد استفاده می شود. فال ابجد با اسم مادر یکی از انواع فال با اسم مادر محبوب در طالع […]

طالع بینی از روی اسم مادر | فال ابجد با اسم مادر

طالع بینی از روی اسم مادر که در واقع همان طالع بینی حروف ابجد از روی اسم مادر می باشد، یکی از انواع رایج طالع بینی است که برای پیش گویی آینده و اتفاقات پیش روی افراد استفاده می شود. فال ابجد با اسم مادر یکی از انواع فال با اسم مادر محبوب در طالع بینی است.

البته به طور کلی در مورد صحت طالع بینی از روی اسم مادر با حروف ابجد و در کل طالع بینی و اساس و پایه عملی آنها نمی توان اظهار نظر کرد و گفت که آیا طالع بینی به کلی اشتباه است یا درست، اما بین علم و منطق روز و طالع بینی تطابق قابل ذکری وجود ندارد.

طالع بینی از روی اسم مادر با حروف ابجد کبیر سال هاست که برای پیشگویی اتفاقات به کار می رود. ما نیز در این مقاله در مورد فال ابجد با اسم مادر مطالبی را ارائه کرده ایم که امیدواریم مفید باشد. در ادامه با طالع بینی با اسم مادر با ما همراه باشید.

برای آگاهی از آخرین اخبار روز و مطالعه مقالات جالب در حوزه های مختلف به مجله اینترنتی مستر بوکر مراجعه کنید.

طالع بینی از روی اسم مادر

طالع بینی از روی اسم مادر در قدیم رایج بوده است. در قدیم طالع بینی فال با اسم مادر رواج بیشتری داشته است. یکی از روش های طالع بینی از روی اسم مادر فال ابجد با اسم مادر است. مردم اعتقاد و علاقه خاصی به آن داشتند و هر مسئله، مشکل و یا بیماری که براشون پیش می‎آمد، به افراد سرکتاب بازکن، همان دعانویس مراجعه می‎کردند تا علت مشکلات شان را بفهمد، چرا که آن را نوعی پیشگویی یا پیش بینی آینده تصور می‎کردند.

نوعی دیگری از طالع بینی با اسم، طالع بینی نام همسر می باشد. برای یادگیری و انجام این نوع طالع بینی به لینک طالع بینی اسم همسر آینده مراجعه کنید.

یکی طالع بینی و فال هایی که از قدیم الایام میام عامه مردم مرسوم بوده و رواج زیادی دارد، سرکتاب باز کردن است. نحوه گرفتن سرکتاب به این صورت است که ابتدا نام شخص و مادرش را به حروف ابجد کبیر در آورده و سپس باهم جمع نمایید (نام هرکدام را جدا به ابجد کبیر حساب کرده و دو عدد را باهم جمع کنید). سپس حاصل را بر عدد ۱۲ طرح (تقسیم) نموده که باقی مانده یکی از اعداد ۱ تا ۱۲ خواهد بود و که هرکدام نشانه یک برج است. اینکه در نهایت هر برج حاوی چه فالی است و چگونه سرنوشت فرد را پیشگویی می کند را در ادامه توضیح می دهیم.

اگر معشوق شما از شما دل کنده و دنبال رابطه مجدد با او هستید به مقاله دعای بازگشت معشوق در یک روز مراجعه کنید.

طالع بینی از روی اسم مادر آنلاین

از زمانی که استفاده از فضای آنلاین رایج شده است طالع بینی از روی اسم مادر آنلاین نیز به عنوان یکی از روش های طالع بینی بدون حضور نزد طالع بین رواج پیدا کرده است. برای طالع بینی از روز اسم مادر آنلاین باید همان اطلاعاتی که به طالع بین می دهید را به صورت وارد کنید تا فال ابجد با اسم مادر آنلاین برای شما گرفته شود.

برای آشنایی با تاریخچه و انواع طالع بینی به مقاله طالع بینی مراجعه کنید.

فال-ابجد-با-اسم-مادر
فال-ابجد-با-اسم-مادر

فال ابجد با اسم مادر

یکی از روش های فال گرفتن، فال ابجد با نام مادر است، در این روش که از قدیم نیز رواج داشته، ابجد کبیر نام مادر و نام شخص محاسبه می شود، با محاسبه حروف ابجد نام فرد و مادرش می توان به طالع او پی برد.

برای یادگیری فال ابجد با اسم مادر به ادامه مقاله که آموزش فال ابجد با اسم مادر می باشد مراجعه کنید. در این قسمت با به طور کامل فال ابجد با اسم مادر را توضیح داده ایم.

اگر مایلید در مورد طالع بینی آینده بدانید و با روش های مختلف آن آشنا شوید به لینک طالع بینی آینده مراجعه کنید.

فال ابجد با اسم مادر آنلاین

برای طالع بینی ابجد آنلاین می توانید همین روش را در فضای اینترنت انجام دهید. فال ابجد با اسم مادر آنلاین بسیار محبوب می باشد. البته دقت داشته باشید که دقت استفاده از فال با اسم مادر آنلاین مانند روش های حضوری نیست زیرا برنامه های آنلاین به صورت دستی برنامه نویسی شده اند و انتخاب فال برای شما به صورت طبیعی و رندم نخواهد بود.

اگر قصد دارید شوهر خود را جذب عشق خود کنید یا معشوق خود را عاشق خود کنید به لینک دعای طلسم محبت بین زن و شوهر مراجعه کنید.

فال ابجد با اسم مادر اصلی

گرفتن فال ابجد با اسم مادر اصلی از قدیم رایج بوده است. نتیجه فال به 12 برج مطابقت داده می شود و آینده شما پیش بینی می شود. در بالاتر در قسمت آموزش فال ابجد با اسم مادر روش محاسبه را گفتیم و در ادامه طالع بینی با حروف ابجد را از روی فال مربوط به این 12 ماه معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

برای دسترسی به مجموعه ای از مقالات جامع و متنوع در حوزه طالع بینی و فال به لینک فال و طالع بینی مراجعه کنید.

حروف-ابجد-کبیر
حروف-ابجد-کبیر

آموزش فال ابجد با اسم مادر

اگر به طالع بینی با حروف ابجد اسم مادر علاقه مندید در زیر این نوع طالع بینی آموزش داده شده است. فال با اسم مادر از زمان های قدیم در بین مردم رواج داشته است. با آموزش فال ابجد با اسم مادر اصلی با ما همراه باشید.

نحوه محاسبه حروف ابجد

برای انجام فال ابجد با اسم مادر مراحل زیر را انجام دهید:

مرحل اول: نام خود را با حروف ابجد کبیر حساب کنید.

مثال: ابجد کبیر نام زهرا (ز + ه + ر + ا) برابر است با 213 (7 + 5 + 200 + 1)

مرحله دوم: نام مادر خود را بر حسب حروف ابجد کبیر نوشته و حساب کنید.

مثال: ابجد کبیر نام فاطمه (ف + ا + ط+ م + ه) برابر است با 135 (80 + 1 + 9 + 40 + 5 )

مرحله سوم: حاصل جمع اسم خود را با حاصل جمع اسم مادرتان جمع کنید.

مثال: زهرا فرزند فاطمه: = (135+ 213)  348

مرحله چهارم: حاصل جمع را بر 12 تقسیم کنید.

مثال: زهرا فرزند فاطمه:اگر 348 را بر 12 تقسیم کنید، باقیمانده صفر میشود.

نکته بسیار مهم در محاسبه فال ابجد

باقیمانده این تقسیم عددی کمتر از 12 می‌شود، هر باقیمانده ‌ای با یک ماه متناظر است و همین طالع شخص را مشخص می‌کند. اگر باقیمانده تقسیم عدد “0” شد آن را متناظر با برج 12 در نظر بگیرید.

مثال برای آشنایی بهتر در جهت محاسبه نام با حروف ابجد

علی فرزند مریم:

  • اسم علی به ابجد کبیر می‌شود: 110
  • اسم مریم به حروف ابجد کبیر می شود: 290
  • سپس 110 و 290 را با هم جمع می‌کنیم و می‌شود: 400
  • آنگاه 400 را بر 12 تقسیم کنیم باقیمانده‌اش می‌شود: 4

پس طالع این شخص را باید از برج 4، که برج حمل است را در ادامه مقاله بخوانیم. طالع بینی از روی اسم مادر به همین شکل انجام می شود.

طالع-بینی-با-حروف-ابجد
طالع-بینی-با-حروف-ابجد

طالع بینی از روی اسم مادر با حروف ابجد

در این بخش با طالع بینی با حروف ابجد در خدمت شما هستیم. نتیجه طالع بینی با حروف ابجد همانطور که از روی حروف ابجد کبیر آموزش داده شد یکی از 12 برج زیر است.  دقت داشته باشید که این برج‌ها با ماه تولد متفاوت هستند. در واقع برجی که برای طالع بینی حروف ابجد محاسبه می‌شود ربطی به ماه تولد فرد ندارد و می‌تواند با آن یکی بوده یا متفاوت باشد. فال سرنوشت با اسم مادر از زمان های قدیم رواج داشته است.

برج ۱: حمل

زنان: زنی که طالع او حمل باشد از نظر ظاهر بلندقد با ابروان کشیده است. او زیرک و داناست و ورودش به هر خانه باعث برکت می‌شود. با همسرش مهربان است و در کار خانه توامند و مدبر است. در طول زندگی ممکن است همسایه‌ای داشته باشد که با او دشمنی دارد. نشانه ان زن کوتاه قد و چشم آبی و سفید چهره که در ظاهر با او در مقام دوستی است و در باطن در مقام دشمنی. صاحب این طالع باید دل خود را با خدا صاف کند و هرگز ناشکری نکند تا دست به هر کاری می‌زند زود اصلاح شود.

مردان: مردی که به طالع حمل باشد بلند قد و خوش اخلاق و خوش اقبال است. در طرف راست صورت او خال یا نشانه‌ای است که برای او خوش شانسی می‌آورد. از دروغ بدش می‌آید وخودش نیز باید از دروغ و حرام دوری کند. وقتی کاری ناشایسته می‌کند زود پشیمان می‌شود. زود عصبانی می‌شود، ولی زود هم خشمش فروکش می‌کند. بهتر است کار‌های اقتصادی خود را در اردیبهشت انجام دهد. خرید و فروش برای او نیکو است.

برج ۲: ثور

 زنان برج ثور زنانی خوش اخلاق و زیبا هستند که دشمنان بسیاری دارند، اما این دشمنان نمی‌توانند به آن‌ها آسیبی برسانند.
مردان برج ثور مقداری دمدمی مزاج هستند. از خصوصیات خوب‌شان این است که چشم به مال دیگران ندارند. انگشتر فیروزه برای آن‌ها بسیار خوش‌یمن و مبارک است.

برج3: جوزا

ویژگی دوقلوها بازیگوشی، کنجکاوی، غیر قابل پیش بینی بودن و بی نظمی است! این برج که نشانه آن هواست، توسط سیاره ارتباطات یعنی عطارد اداره می شود.

متولدین برج جوزا، به دو رو بودن شهرت پیدا کرده اند و معمولا توسط متولدین سایر برج ها در خصوص این ویژگی مورد قضاوت قرار گرفته اند. به هر حال آن ها یک آفتاب پرست ذاتی هستند و می توانند حتی در بدترین شرایط، روی خوش نشان دهند. برج جوزا با برج حمل، اسد، میزان و دلو سازگاری دارد.

برج ۴: سرطان

زنان: زنی به طالع سرطان باشد، میانه بالا و سفید چهره و ابرو کشیده و خوش رفتار و بر اعضا خال و نشانی داشته باشد که آن نشانه اقبال و دولت و حرمت اوست. شوهری مهربان نصیبش می‌شود. با همسایه‌ها مهربان ست، اما قدرش را نمی‌دانند چرا که بدگو و دشمن بسیار دارد و مشکلاتش از چشم بد مردم است چرا که زیاد توی چشم است و همه حساب او را بسیار می‌کنند. زنی صالح و صادق است و حرام به او نمی‌سازد. ماه ذی حجه و لباس سبز و آبی برای او خوش یُمن است.

مردان: مردی با طالع سرطان ثروتمند و با عزت است. سفر زیاد می‌کند و از مسافرت‌هایش برایش منفعت دارد. تا دوازده فرزند در طالع دارد که بیشتر آن‌ها دختر و پر روزی هستند و پدر و مادر از آن‌ها نفع برند. زراعت و تجارت برای او میانه بود از آب و آتش صدمه دیده، ولی عاقبت به خیر می‌شود.

برج ۵: اسد

زنان متولد برج اسد بسیار آتشین و در عین حال خاکی هستند. این زنان عمر طولانی می‌کنند و از خواهر و برادر شانس ندارند.
مردان این برج هم مردانی هستند که حرف‌هایشان پیش بزرگان پذیرفته است، اما خودشان به سختی حرف کسی را می‌پذیرند مگر اینکه با روی خیلی خوش با آن‌ها صحبت شود. بسیار هم خوش‌گذران است.

برج 6: سنبله

عملگرا و گریزان! این نشانه زمین، تحت تاثیر عطارد است. اگرچه متولدین برج سنبله در ابراز احساسات خود خیلی خوب نیستند، اما دوست دارند احساسات شان را به استنتاج های منطقی تبدیل کنند.

آن ها احساسات خود را به صورت درونی پردازش می کنند و از این رو حلال مشکلات هستند. متولدین این برج همیشه برای کمک حاضر هستند زیرا نمی توانند هیچ نقصی را در هیچ کس و هیچ چیز تحمل کنند.

این کمال گرایان جزئیات گرا، معمولا از نظر حرفه ای و سایر کارهای روزمره، متعهدانه و سخت کوشانه عمل می کنند. آن ها با دوستان و خانواده خود مهربان هستند.

برج سنبله، با برج ثور بیشترین سازگاری را داشته، و نیز با برج های عقرب، جدی و سرطان همخوانی دارد

برج ۷: میزان

زنان: هر زنی که به طالع میزان باشد راستگو و صادق است و از دروغ گو و دروغگویی بیزار. برای اینکه از بلا حفظ شود باید پا دامن بماند و در نماز کاهلی نکند و از حرام خوردن و غیبت و تهمت دوری کند. هر چه بزرگتر شود و سنش بالا رود کارش نیکوتر شود. زندگانی شادی داشته و در امور زندگی عاقل و زیرک است. شوهری مهربان خواهد داشت و هم از پدر و مادر و هم از خواه و برادش سود می‌برد. در میان مردم همیشه سرفراز است. زود خشمگین شده و زود خشمش فرو می‌نشیند. بیماری او بیشتر از صفرا و بلغم باشد، چون که هر وقت اوقاتش تلخ شود طپش قلب می‌گیرد.

مردان: آن کس که طالعش برج میزان است، با عدالت و با نظم و متعادل است. مردی نسبتا کوتاه اندام و چهار شانه بوده و بسیار عاقل و زیرک و با استعداد است. از دروغ متنفر است و با سخن خوش زود نرم می‌شود. شراکت و مال حرام به او نمی‌سازد. هرگز خواب خود را برای کسی نقل نکند چرا که شاید انبیاء و ائمه (ع) را در خواب ببیند. روزگار را به خوشی سپری می‌کند. باید شکرگزار بوده و در نماز کاهلی نکند.

برج ۸: عقرب  

 معمولا هیچ کس قدر این زنان را نمی‌داند و همواره به این زنان دروغ و تهمت‌های بسیاری می‌بندند که البته آسیب و ضرری به آن‌ها نمی‌رساند.مردان این برج هم به هر کس وفادار بمانند از همان کس ضربه می‌خورند. برای این مردان انگشتر عقیق بسیار خوش‌یمن است.

برج 9: قوس

گردشگرانی آزاد و ماجراجو! این نشانه آتش توسط سیاره قدرتمند مشتری اداره می شود. متولدین این نشان فلکی، نسبت به ناشناخته های زندگی کاملا شجاع و نترس هستند. کنجکاوی آن ها برای کشف جنبه های زندگی اغلب شخصیت آن ها را بهبود می بخشد. آن ها ذاتا نیاز به تغییر مداوم دارند. نماد برج قوس، یک تیر و کمان است. این افراد، خوش بین هستند و اغلب رویاهای بزرگی دارند. آن ها در طول زندگی خود به دنبال خودسازی و تکامل اند.

متولدین برج قوس‌، برای روابطی که به آن ها فضایی برای نفس کشیدن می‌ دهد، ارزش قائلند و از اینکه به مکان یا موقعیتی وابسته شوند، متنفر اند. برج قوس، بیشترین سازگاری را با خود برج قوس دارد. همچنین با نشانه های هوا نظیر برج اسد، جوزا، میزان و دلو نیز، به خوبی سازگارند.

برج ۱۰: جدی

مردان: مردی خوش اخلاق، خوش سیرت و سخاوتمند است. دروغ و حرام به او نسازد. کسی قدرش را نداند. مال بسیار بدست آورد، تلف می‌کند، ولی دوباره به دست می‌آورد. صاحب این طالع بسیار با صداقت هست و باید از افراد بد تینت حذر کند. از سلطان یا رئیس سود می‌برد. سفر کردن به جانب قبله برایش نیکوست. فرزند بسیار در طالع دارد. زندگی طولانی دارد که به خوبی و خوشی طی می‌شود. یک فرد چشم آبی و بلند قد مدام او را امر و نهی می‌کند در حالی که از باطن دشمن اوست و باید از او حذر کند.

زنان: عنصر او باد است و برای همین فردی دمدمی است. زنی بلندبالا، سخاوتمند، عفیف، پر روزی عاقل و نیکوکار است. در کودکی سختی می‌بیند، اما عاقبت به خیر می‌شود. نباید راز دلش را به کسی بگوید، چون دشمن زیاد دارد. شانه سر خود را نیز نباید به کسی بدهد. نذر خود را ادا کند تا به مراد دلش برسد. از پدر و مادر بهره‌مند گردد و از برادران و خواهران نفع میانه ببرد.

برج ۱۱: دلو

 زنان برج دلو زنان بسیار کوشایی هستند که بسیار غصه می‌خورند. در سن چهل سالگی خطر مرگ تهدید‌شان می‌کند و اگر جان سالم به در ببرند عمر طبیعی خواهند داشت.

مردان: هر آنکس که به طالع دلو باشد مردیست به ستاره حضرت یحیی (ع) بادی و خاکی و جنوبی است. او مردی باشد با دولت و پاکدامن و رحیم دل و مهربان و به اذیت و آزار احدی راضی نیست و با هرکس نیکی کند جفا بیند و قرض دادن و ضامن داری وی را نسازد.

با هرکس دوستی کند عاقبت الامر پشیمان شود و در امورات خود همیشه حیران و سرگردان است باید دل خود را با خدا صاف کند و صاحب این طالع در سن چهارده سالگی خطر مرگی از وی گذشته است چون صدقه داده است .اما به سلامتی به سن طبیعی برسد و به خوشگذرانی بگذراند .

مدتی از جفت خود جدایی کند و مسافرت او به طول انجامد و با رفیق نا موافق دم ساز شود که آنچه بخواهد خود را رها کند نتواند از لطف خدا و توسل به ائمه هدی (ع) رهایی یابد و عاقبت به خیر باشد. خانه فرزندان وی سنبله است و از دو فرزند بهره مند شود و از دنیا بیرون نرود مگر آمرزیده و رستگار شود.

برج 12: حوت

آخرین نشان در چرخه طالع بینی، برج حوت با نماد دو ماهی است، که جزو نشانه های آب قرار دارد. گفته می شود که هر نشان فلکی، از نشان های قبل از خود درس می گیرد. از این رو، برج حوت وام دار تمام آموخته های 11 نشان دیگر است. به همین دلیل، متولدین برج حوت روحانی ترین افراد هستند.

آن ها همچنین بسیار خلاق هستند. با این حال، دوست دارند در دنیای گلگون خود بمانند و اغلب برای یافتن تعادل بین توهم و واقعیت تلاش می کنند. این افراد همچنین ترجیح می دهند مشکلات را از منظر خود ببینند که ممکن است کمی با واقعیت فاصله داشته باشد. متولدین برج حوت عمیقا شهودی و باهوش هستند، اما اغلب سعی دارند به جای مقابله با مشکل، از آن دوری کنند.

تا اینجای مقاله طالع بینی از روی اسم مادر با نحوه گرفتن فال سرنوشت با اسم مادر و نتیجه فال آشنا شدیم. در ادامه طالع بینی حروف ابجد را بررسی می کنیم.

جمع بندی

در این مقاله طالع بینی از روی اسم مادر را مورد بررسی قرار دادیم. همانطور که مطالعه کردید فال ابجد با اسم مادر بسیار محبوب می باشد که آن را در این مقاله آموزش دادیم. طالع بینی ابجد می تواند به صورت آنلاین یا نزد یک طالع بین انجام شود. هر چند انجام این کار می تواند جالب باشد اما فال با اسم مادر به صورت کلی برای اتخاذ تصمیمات مهم در زندگی توصیه نمی شود.

سوالات متداول

ایا طالع بینی از روی اسم مادر برای همسر هم جواب میدهد؟

بله طالع بینی با حروف ابجد برای تمام موارد مناسب است.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *