خانه > مقالات > انواع طالع بینی ازدواج واقعی

انواع طالع بینی ازدواج واقعی

طالع بینی ازدواج نه تنها در ایران بلکه در جهان طرفداران زیادی دارد و برای خیلی از افراد جذاب است. هرچند افرادی که طالع بینی ازدواج را انجام می دهند خود می دانند این کار تا حد زیادی خرافه و به دور از واقع است، اما گویا طالع بینی و فال نوعی سرگرمی است. جذاب […]

طالع-بینی-ازدواج

طالع بینی ازدواج نه تنها در ایران بلکه در جهان طرفداران زیادی دارد و برای خیلی از افراد جذاب است. هرچند افرادی که طالع بینی ازدواج را انجام می دهند خود می دانند این کار تا حد زیادی خرافه و به دور از واقع است، اما گویا طالع بینی و فال نوعی سرگرمی است.

جذاب ترین اخبار روز و مقالات سرگرمی و علمی را در لینک مجله اینترنتی مستر بوکر جستجو کنید.

از آنجایی که بشر همیشه به دنبال راهی برای کشف اسرار زندگی بوده است علم طالع بینی بر اساس نجوم و ستاره شناسی پدید آمد و وضعیت قرارگیری افلاک و ستاره ها به زندگی افراد و اتفاقات آینده گره زده شد.  امروزه نیز فال و پیشگویی های متعددی رواج پیدا کرده که یکی از این طالع بینی های جالب،طالع بینی ازدواج بر اساس طالع ماه های مختلف است. در مقاله نحوه و نتایج فال طالع بینی ازدواج را بررسی می کنیم.

برای آشنایی با انواع طالع بینی به لینک طالع بینی چیست مراجعه کنید.

طالع بینی ازدواج

طالع بيني ازدواج در ایران طرفداران زیادی دارد و به خصوص افراد مجرد و نوجوان به دنبال دقیق ترین طالع بینی ازدواج برای آینده خود هستند. طالع بینی ازدواج بر اساس تطابق ویژگی های رفتاری متولدین ماه های مختلف انجام می شود. برای آشنایی با ویژگی های شخصیتی متولدین ماه ها به مقاله طالع بینی ماه تولد مراجعه کنید. در ادامه با طالع بینی ازدواج با ما همراه باشید.

اگر به فال و طالع بینی علاقه دارید برای دسترسی به انواع مقالات جذاب در این زمینه به لینک فال و طالع بینی مراجعه کنید.

طالع بینی ازدواج با اسم دو طرف

طالع بینی ازدواج با اسم دو طرف یکی از انواع طالع بینی می باشد که میزان عشق و علاقه و مداومت ارتباط دو طرف به یکدیگر را نشان میدهد. این نوع طالع بینی می تواند با اعلام میزان عشق به عدد یا درصد و یا پیش بینی آینده دو طرف با استفاده از است آنها انجام شود. فال ازدواج با اسم دو طرف یکی از انواع محبوب طالع بینی و فال می باشد.

طالع بینی ازدواج انلاین

اگر به دنبال طالع بینی ازدواج آنلاین هستید، تا نسبت به ازدواج خود و همسر آینده خود از روی ماه تولد به اطلاعاتی دست پیدا کنید، می توانید وبسایت های زیادی را بیابید که این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند. طالع بینی ازدواج آنلاین متولدین ماه های مختلف هرچند خیلی قابل اتکا نیست ولی می تواند سرگرمی خوبی برای شما باشد.

برای آشنایی با روش انجام طالع بینی اسم شوهر به لینک طالع بینی اسم همسر آینده مراجعه کنید.

طالع-بینی-ازدواج-واقعی
طالع-بینی-ازدواج-واقعی

طالع بینی ازدواج واقعی

طالع بینی ازدواج واقعی توسط افرادی قابل انجام است که طالع بینی را به صورت واقعی و با ارتباط با دنیاهای فرازمینی پیدا می کنند. به هیچ توصیه نمی شوند به دنبال چنین افرادی باشید زیرا ضمن اینکه ممکن است در دام افراد کلاه بردار و شیاد بیافتید، این کار غیر اخلاقی، غیر شرعی و کاملا خطرناک است. بهتر است به جای طالع بینی ازدواج واقعی به دنبال سنجش واقعی شرایط خود و طرف مقابل باشید.

برای آشنایی با طالع ازدواج چینی به لینک طالع بینی چینی ازدواج مراجعه کنید.

طالع بینی ازدواج کف دست

یکی از انواع مختلف طالع بینی برای پیشگویی آینده که از قدیم الایام رایج بوده است طالع بینی ازدواج کف دست است. در این نوع طالع بینی فرد پیش گو با نگاه به کف دست شما و تحلیل خط و خطوط و نقش و نگار روی پوست کفت دست شما نسبت به آینده شما به پیشگویی می پردازد. از دیگر انواع طالع بینی ازدواج روش هندی است که در بخش بعد به آن می پردازیم.

برای اطلاع از نحوه گرفتن فال ابجد با اسم مادر به لینک طالع بینی از روی اسم مادر مراجعه کنید.

طالع بینی ازدواج هندی

طالع بینی ازدواج هندی نیز یکی از انواع طالع بینی ازدواج سنتی و تاریخی و قدیمی است. در این نوع طالع بینی طالع هر فرد نسبت به ماه تولد پیشگویی شده است. طالع بینی هندی دست مانند طالع بینی ازدواج بر اساس ماه تولد می باشد و فقط نوع و شرایط طالع کمی متفاوت است و پیش گویی های مختلف و متفاوتی برای طالع متولدین ماه های مختلف انجام شده است.

طالع بینی ازدواج سال ها

برخی انواع طالع بینی بر اساس سال ازدواج می باشد. همانطور که می دانید سال های ازدواج مختلف اسامی مختلفی دارند که به اسم حیوانات نامگذاری شده اند. طالع بینی ازدواج از روی سال ها از روی ارتباط خلق و خوی شناختی این حیوانات و برخی عوامل دیگر به پیش بینی آینده افرادی می پردازد که در سال های مختلف به دنیا آمده و باهم ازدواج کرده اند یا قصد ازدواج دارند.

طالع بینی ازدواج ابجد

یکی دیگر از انواع طالع بینی ازدواج در واقع طالع بینی ازدواج ابجد است که با استفاده از حروف ابجد انجام می شود. از انواع این طالع بینی می توان به طالع بینی ازدواج با حروف ابجد کبیر، طالع بینی ازدواج با حروف ابجد صغیر، طالع بینی ازدواج حروف ابجدو طالع بینی ازدواج با حروف ابجد آنلاین اشاره کرد. نحوه این نوع طالع بینی مطابق زیر است:

هر گاه بخواهيد حساب کنيد که آيا آقای (… ) فرزند (نام مادر) با خانم (…) فرزند (نام مادر) مي توانند ازدواج کنند يا نه؟

ابتدا نام و نام مادر هر دو را با حروف ابجد کبير در آورده و بعد جدا جدا حساب کرده و با هم جمع کنید. سپس عدد حاصل را بر پنج تقسیم کنید و با توجه به عدد باقی مانده نتیجه را مشاهده کنید.

اگر باقیانده اعداد 1 یا 3 یا 5 شود:

اين دو به هم می رسند و ستاره آنها جفت است وتا آخر با هم زندگی می کنند.

اگر باقیمانده اعداد 2 یا 4 شود:

اين دو نفر به هم نمي رسند وستاره آنها جفت نمي باشد و تا آخر با هم زندگي نمي کنند.

اگر باقیمانده عدد 0 شود:

نه جفت بودن و نه جدا بودن را میدهد و کسانیکه عددشان 0 دربیاید به هم میرسند اما همیشه در جنگ و بحث و جدل بسر میبرند.

برای دسترسی به این نوع طالع بینی باید عباراتی نظیر فال ازدواج، فال ازدواج واقعی، فال دقیق ازدواج و طالع ازدواج را جستجو کنید.

طالع بینی ازدواج گروه خونی

نوع دیگری از طالع بینی ازدواج بر اساس گروه خونی است. در این نوع طالع بینی آینده زندگی مشترک دو فرد از روی گروه خونی آنها پیشگویی می شود. این نوع طالع بینی نیز در بین نوجوانان و افراد مجرد به خصوص خانم ها طرفداران خود را دارد. طالع بینی ازدواج گروه خونی نیز مانند انواع دیگر طالع بینی قابل اعتماد و اعتبار نیست و نوعی سرگرمی است.

طالع-بینی-ازدواج-ماه-ها
طالع-بینی-ازدواج-ماه-ها

طالع بینی ازدواج ماه ها

در ادامه مقاله طالع بینی ازدواج را بر اساس ماهی که در آن به دنیا آمده اید بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

برای مطالعه طالع بینی شخصیت متولدین ماه ها به لینک طالع بینی ماه تولد مراجعه کنید.

طالع ازدواج متولدین فروردین با سایر ماه ها

فروردین با فروردین: (نیکو) این نوع ازدواج خوب است و زوجین با یکدیگر سازش دارند و به مشکلات هم واقف هستند و از صفات مثبت یکدیگر آگاهی دارند.

فروردین با اردیبهشت: (متوسط) این نوع ازدواج در رده متوسط قرار دارد و زوجین ویژگی های مشترکی مانند میل به حاکمیت و خودخواهی دارند.

فروردین با خرداد: (بد ) اگرفروردینی هستید و قصد ازدواج دارید بهتر است بدانید ازدواج با متولدین خرداد ماه برایتان بد است زیرا این افراد پر جنب و جوش ،بی قرار ،تنوع طلب و سرکش هستند.

فروردین با تیر: ( متوسط ) ازدواج با متولدین تیر ماه به علت ویژگی برون گرایی ، ایده آلیست امکان مشکل وجود دارد.

فروردین با مرداد: (خوب ) ازدواج متولدین فروردین ماه و متولدین مرداد ماه پیوند موفقی خواهد بود زیرا هماهنگی وجود دارد.

فروردین با شهریور: ( بد ) ازدواج متولدین فروردین ماه و متولدین شهریور ماه بد است زیرا یکی پاک سرشت و انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب است.

فروردین با مهر: ( بسیار خوب ) متولدین فروردین و مهر ویژگی های مثبت مشترکی با یکدیگر دارند و افرادی منصف و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد هستند.

فروردین با آبان: ( بد ) اگرفروردینی هستید و قصد ازدواج دارید بهتر است بدانید ازدواج با متولدین آبان ماه برایتان بد است زیرا هر دو زوج در این ماه آزادیخواه ،سلطه گر ،خواهان تنهایی و درون گرا هستند.

فروردین با آذر: ( عالی ) این ازدواج از نیکوترین ازدواج هاست و زوجین در آن کم ترین اختلاف و هیاهو را دارند.

فروردین با دی: (بد ) متولدین این دو ماه با یکدیگر تفاهم چندانی ندارند مرموز و محافظه کار هستند.

فروردین با بهمن: ( بد ) ازدواج متولدین فروردین ماه و متولدین بهمن ماه پیوند موفقی نخواهد بود زیرا زوجین سلطه گر، آرمان گرا هستند و موقعیت درک یکدیگر را ندارند.

فروردین با اسفند: ( متوسط ) پیوند متولدین فروردین ماه و اسفند ماهی ها متوسط است و ممکن است با مشکل مواجه باشد و یا ممکن است پیوند خوبی باشد.

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت با سایر ماه ها

اردیبهشت با فروردین: (متوسط ) ممکن است مشکل داشته باشند قابل حل شدن است

اردیبهشت با اردیبهشت: ( متوسط ) نسبتا خودرای و لجباز هستند ممکن است مشکل پیش بیاید

اردیبهشت با خرداد: ( متوسط ) تیزهوش کنجکاو و چندان با هم سازگار نیستند

اردیبهشت با تیر: ( بسیار خوب ) خانواده دوست خونگرم پیوندی محکم و استوار

اردیبهشت با مرداد: ( بسیار خوب ) عاشق پیشه با صداقت وفادار پیوندی مملو از آرامش

اردیبهشت با شهریور: ( خوب ) جوانمرد باسخاوت مددکار و بدون مشکل

اردیبهشت با مهر: ( متوسط ) اهل اعتدال معاشرتی خونسرد و کمی حسادت

اردیبهشت با آبان: ( خوب ) آرمانگرا بلندپرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگار

اردیبهشت با آذر: ( متوسط ) جسور بی پروا نیازمند با آزادی و بدون تفاهم

اردیبهشت با دی: ( بسیار خوب ) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا

اردیبهشت با بهمن: ( بد ) کنجکاو آزادیخواه و آرمانگرا و ایده متفاوت از یکدیگر

اردیبهشت با اسفند: ( خوب ) اشخاصی تودار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند

طالع ازدواج متولدین خرداد با سایر ماه ها

خرداد با فروردین: ( بد ) اگرخردادی هستید و قصد ازدواج دارید بهتر است بدانید ازدواج با متولدین فروردین ماه برایتان بد است زیرا آن ها افرادی پر جنب و جوش و بی قرار ناسازگار و بدون تفاهم هستند.

خرداد با اردیبهشت: ( متوسط ) ازدواج متولدین خردادو متولدین اردیبهشت از نوع متوسط است اما این زوجین با یکدیگر زیاد سازگار نیستند وافرادی تیزهوش ،کنجکاو ، تنوع طلب هستند.

خرداد با خرداد: ( خوب ) ازدواج متولدین خرداد با یکدیگر خوب است زیرا هر دو آن ها مشورت پذیر ،با استدلال ،توانا در برطرف کردن مشکلات هستند.

خرداد با تیر: ( متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و زوجین متولد این ماه ها با روحیه تنوع طلب و بی قرار خودشان می توانند باعث ایجاد مشکلات شوند.

خرداد با مرداد: ( بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها موفق است و آن ها می توانند زوجی جذاب و اجتماعی برای یکدیگر باشند و صفات مشترک فراوان با هم دارند.

خرداد با شهریور: ( متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و چندان ذوق و شوقی در روابطشان وجود ندارد

خرداد با مهر: ( بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر بسیار خوب است و زوجین متولد این ماه ها خونسرد با سلیقه هنر دوست و بسیار با نشاط می باشند.

خرداد با آبان: ( متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و زوجین متولد این ماه ها برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر راتحمل کنند.

خرداد با آذر: ( بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر بسیار خوب است و زوجین متولد این ماه ها زندگی سرشار از ذوق و شوق دارند.

خرداد با دی: ( خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر خوب است و زوجین متولد این ماه ها خویشتندار، سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند.

خرداد با بهمن: ( بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر بسیار خوب است و زوجین متولد این ماه ها با روحیه انسان دوستی و همیشه آماده کمک به همدیگرهستند.

خرداد با اسفند: ( بد ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر بد است وبا یکدیگر تفاهم ندارند و زوجین متولد این ماه ها خیالباف ، رویا پرداز ،مرموز هستند.

طالع بینی ازدواج متولدین تیر با سایر ماه ها

تیر با فروردین: (متوسط ) در ازدواجشان مشکلاتی وجود دارد و برون گرا ، ایده آلیست هستند.

تیر با اردیبهشت: ( بسیار خوب ) ازدواج موفقی دارند و نقطه اشتراک زیادی با یکدیگر دارند.

تیر با خرداد: ( متوسط ) متوسط است و ممکن است دچار مشکل شوند چون یکی آرام و مهربان دیگری پرشور و با انرژی است.

تیر با تیر: ( خوب ) پیوند خوبی دارند اما اختلاف سلیقه شان با یکدیگر فراوان است.

تیر با مرداد: ( خوب ) ازدواج موفقی دارند وخصوصیات مشترک زیاد ی باهم دارند.

تیر با شهریور: (بسیار خوب) ازدواجشان بسیار خوب است و یکی مهارت فراوان در امورمالی و دیگری حسابگر و صرفه جو و هماهنگ است.

تیر با مهر: ( بسیار خوب ) هر دو مهربان انسان دوست و توانمند هستند و ازدواج بسیار خوبی با یکدیگر دارند.

تیر با آبان: ( متوسط ) ازدواجشان متوسط است و به جز مسائل مالی در سایر مسائل هماهنگ می باشند.

تیر با آذر: (بد ) ازدواجشان با یکدیگر از نوع بد است و یکی اجتماعی و اهل گردش و سفر دیگری متمایل به رکن خانواده است.

تیر با دی: (خوب ) از نظر مالی اخلاقی و روابط هماهنگ هستند بنابراین پیوندی موفق میشود.

تیر با بهمن: ( متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است اما به سعی و کوشش نیاز دارد.

تیر با اسفند: ( بسیار خوب ) پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه با تفاهم کامل می باشد.

طالع ازدواج متولدین مرداد با سایر ماه ها

مرداد با فروردین: ( خوب ) پیوند موفقی خواهد بود چون هماهنگی وجود دارد

مرداد با اردیبهشت: ( بسیار خوب ) مهربان و خانواده دوست ازدواجی موفق و پایدار

مرداد با خرداد: ( بسیار خوب ) اجتماعی خونگرم همراه با سازگاری مثبت

مرداد با تیر: ( خوب ) اختلاف سلیقه زیادی با هم ندارند موقعیت همدیگر را درک می کنند

مرداد با مرداد: ( خوب ) صفات مشترک خوب باعث تقویت پیوندشان خواهد بود

مرداد با شهریور: ( متوسط ) یکی منضبط و قانونمند دیگری پرشور و زیباپسند

مرداد با مهر: ( خوب ) در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستند

مرداد با آبان: (متوسط ) یکی وفادار و قابل اعتماد دیگری عاشق ستایش دیگران

مرداد با آذر: ( متوسط ) یکی پر شور و هیجان دیگری دنبال آزادی و استقلال

مرداد با دی طالع بینی ماه های ازدواج داماد و عروس متوسط ) به دلیل داشتن حق مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند

مرداد با بهمن: (خوب ) هر دو آرمانگرا و ایده آلیست پیوندی موفق خواهد بود

مرداد با اسفند: ( خوب )با هماهنگی بسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگر

طالع بینی ازدواج متولدی شهریور با سایر ماه ها

شهریور با فروردین: (بد ) ازدواج متولدین شهریور و فروردین ماه پیوند نا موفقی خواهد بود زیرا یکی پاک سرشت ،انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب است .

شهریور با اردیبهشت: ( خوب ) ازدواج متولدین شهریور واردیبهشت ماه پیوند موفقی خواهد بودزیرا صفات مشترک و خوب نظیر جوانمردی و نجابت با یکدیگر دارند.

شهریور با خرداد: (متوسط ) ازدواج متولدین شهریور و خرداد ماه متوسط خواهد بود زیرا یکی عاطفی و عاشق پیشه دیگری با نظم و برنامه مشخص است.

شهریور با تیر: ( بسیار خوب ) ازدواج متولدین شهریور وتیر ماه بسیار پیوند موفقی خواهد بود زیرا این زوج ها در امور مالی هماهنگ و با صفات مشترک فراوان هستند.

شهریور با مرداد: ( متوسط ) ازدواج متولدین شهریور و مردادماه پیوند متوسطی خواهد بود زیرا هر دو نسبتا لجباز و خودرای هستند و شاید در زندگی با مشکل مواجه شوند.

شهریور با شهریور: ( بسیار خوب ) ازدواج متولدین شهریور و ماه پیوند بسیار موفقی خواهد بود زیرا هر دو صمیمی و صادق و با محبت می باشند.

شهریور با مهر: ( خوب ) ازدواج متولدین شهریور و ماه پیوند خوبی خواهد بود زیرا مشورت پذیر با منطق هستند و در برطرف کردن مشکلات توانا می باشند.

شهریور با آبان: ( متوسط ) ازدواج متولدین شهریور و آبان ماه متوسط خواهد بودزیرا یکی از زوجین جسور و بی پروا وسرشار از انرژی و بلند پروازهستند.

شهریور با آذر: ( بد ) ازدواج متولدین شهریور و ماه پیوند نا موفقی خواهد بود زیرا یکی از زوج ها در زندگی تنوع طلب ،خواهان استدلال در ایجاد نظم و انضباط هستند.

شهریور با دی: ( خوب ) یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت است.

شهریور با بهمن: ( متوسط ) چنین پیوندی متوسط است اما با سعی و کوشش می تواند خوب باشد.

شهریور با اسفند: (خوب ) ازدواج متولدین شهریور و ماه پیوند موفقی خواهد بود و زوجین بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی می شود.

طالع ازدواج متولدی مهر با سایر ماه ها

مهر با فروردین: (بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربسیار خوب اس زیرا آن ها خونگرم و مهربان معتقد به تساوی حقوق زن و مرد هستند.

مهر با اردیبهشت: ( خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر خوب است زیرا آن ها انسان هایی هستند که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارند.

مهر با خرداد: (بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربسیار خوب است چون آدم هایی حسابگر ،خونگرم هستند و تفاهم مناسبی با هم دارند.

مهر با تیر: ( بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربسیار خوب است و این زوجین اهل رفت و آمد و معاشرت با دیگران و بسیار شکیبا هستند.

مهر با مرداد: ( خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرخوب است و آن ها در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستند.

مهر با شهریور: ( خوب ) پیوندی موفق دارند چون منصف عادل و با سلیقه هستند.

مهر با مهر: ( خوب ) ازدواج متولدین مهربا یکدیگربه دلیل اشتراکات زیادی که دارند می تواند موفق باشد.

مهر با آبان: ( متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگراگرچه خالی از دردسر نیستند اما می توانند موفق باشند.

مهر با آذر: ( بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر موفق است و این زوجین دارای خصیصه هایی مثل محبت درستکاری و مسئولیت پذیری می باشند.

مهر با دی: ( متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرمتوسط است و آن ها نسبتا خودرای ، بلندپروازندو ممکن است با مشکل روبرو شوند.

مهر با بهمن: ( بد ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربد است و این افراد پر جنب و جوش ،بی قرار، تنوع طلب و سرکش هستند.

مهر با اسفند: (بسیار خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرپیوندی موفق است چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند.

طالع بینی ازدواج متولدین آبان با بقیه ماه ها

آبان با فروردین: ( بد ) آزادی خواه سلطه گر خواهان تنهایی و درون گرا

آبان با اردیبهشت: ( خوب ) آرمانگرا بلند پرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگاری

آبان با خرداد: (متوسط ) برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر را تحمل کنند

آبان با تیر: (متوسط ) در مسائل مالی اختلاف نظر دارند ولی در سایر موارد هماهنگ می باشند

آبان با مرداد: ( متوسط ) یکی وفادار و قابل اعتماد و دیگری عاشق ستایش دیگران

آبان با شهریور: ( متوسط ) جسور بی پروا سرشار از انرژی و بلند پرواز

آبان با مهر: ( متوسط ) اگرچه خالی از دردسر نیستند اما میتوانند موفق باشند

آبان با آبان: ( بد ) مستعد به خشمگین شدن و از کوره در رفتن در نتیجه پیوندی همراه با مشکلات

آبان با آذر: ( متوسط ) یکی سختگیر در مسائل دیگری سرشت پویا و جدی دارد

آبان با دی: ( بد ) هر دو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند

آبان با بهمن: ( بد ) یکی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان کسب برتری

آبان با اسفند: (بد ) یکی آرمان گرا و عاشق پیشه و دیگری با اعتماد به نفس کافی

طالع ازدواج متولدین آذر با سایر ماه ها

آذر با فروردین: (عالی ) کم ترین اختلاف و هیاهو از مشخصات بارزشان است

آذر با اردیبهشت: (متوسط ) جسور بی پروا نیازمند به آزادی و بدون تفاهم

آذر با خرداد: ( بسیار خوب ) سرشار از ذوق و شوق برای زندگی مشترک

آذر با تیر: ( بد ) یکی اجتماعی و اهل گردش و سفر دیگری متمایل به رکن خانواده

آذر با مرداد: (متوسط ) یکی پر شور و هیجان دیگری دنبال آزادی و استقلال

آذر با شهریور: (بد ) تنوع طلب خواهان استقلال در ایجاد نظم و انضباط دچار مشکل هستند

آذر با مهر: ( بسیار خوب ) دارای خصیصه هایی مثل محبت درستکاری و مسئولیت پذیر می باشد

آذر با آبان: ( متوسط ) یکی سختگیر در مسائل دیگری سرشت پویا و جدی دارد

آذر با آذر: ( بسیار خوب ) پیوندی بسیار مطلوب توام با سعادت و خوشبختی

آذر با دی: ( متوسط ) خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند باید خویشتن دار باشند

آذر با بهمن: ( بسیار خوب ) از موفق ترین پیوند های زناشویی خواهد بود چون مثبت گرا هستند

آذر با اسفند: ( متوسط ) یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی می باشد

طالع بینی ازدواج متولدین دی با سایر ماه ها

دی با فروردین: (بد ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربد است و آن ها تفاهم چندانی با هم ندارند و مرموز و محافظه کار هستند.

دی با اردیبهشت: ( بسیار خوب) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگربسیار خوب است زیرا آن ها با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا دارند.

دی با خرداد: ( خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر خوب است چون این زوجین خویشتندار ، سیاستمدارند و از سازگاری مناسب برخوردارند.

دی با تیر: (خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرخوب است و از نظر مالی و اخلاقی و روابط هماهنگ هستند.

دی با مرداد: (متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و به دلیل داشتن حس مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند.

دی با شهریور: ( خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر خوب است و زندگی آن ها سرشار از محبت است.

دی با مهر: ( متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرمتوسط است زیرا زوجین نسبتا خودرای و بلند پروازندو ممکن است با مشکل روبرو باشند.

دی با آبان: ( بد ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر بد است و هردو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه هستند.

دی با آذر: ( متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند و باید خویشتندار باشند.

دی با دی: (متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگرمتوسط است و خصوصیات مشترک باعث شادابی یا یکنواختی زندگی مشترک آنها می شود.

دی با بهمن: ( متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی است.

دی با اسفند: ( متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه می باشد.

طالع بینی ازدواج متولدین بهمن با دیگر ماه ها

بهمن با فروردین: ( بد ) سلطه گر آرمان گرا موقعیت درک یکدیگر را ندارند

بهمن با اردیبهشت: ( بد ) کنجکاو آزادی خواه و آرمان گرا و ایده متفاوت از یکدیگر

بهمن با خرداد: ( بسیار خوب ) با روحیه انسان دوستی و همیشه آماده کمک به همدیگر

بهمن با تیر: ( متوسط ) ازدواج می تواند شکل بگیرد اما به سعی و کوشش نیاز دارد

بهمن با مرداد: ( خوب ) هردو آرمان گرا و ایده آلیست پیوندی موفق خواهد بود

بهمن با شهریور: ( متوسط ) چنین پیوندی با سعی و کوشش می تواند خوب باشد

بهمن با مهر: ( بد ) پر جنب و جوش بیقرار تنوع طلب و سرکش

بهمن با آبان: ( بد ) یکی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان کسب برتری

بهمن با آذر: ( بسیار خوب ) از موفق ترین پیوند های زناشویی خواهد بود چون مثبت گرا هستند

بهمن با دی: (متوسط ) یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی

بهمن با بهمن: ( خوب ) پیوندی بسیار موفق توانا در امور مختلف

بهمن با اسفند: (خوب) یکی روشنفکر و اهل منطق و دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگر

طالع ازدواج متولدین اسفند با دیگر ماه ها

اسفند با فروردین: ( متوسط ) با مشکل مواجه است ممکن است پیوند خوبی باشد

اسفند با اردیبهشت: ( خوب ) اشخاصی تو دار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند

اسفند با خرداد: (بد ) خیال باف و رویاپرداز مرموز و عدم تفاهم با همدیگر

اسفند با تیر: ( بسیار خوب ) پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه و با تفاهم کامل

اسفند با مرداد: (خوب ) هماهنگی بسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگر

اسفند با شهریور: ( خوب ) بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی میشوند

اسفند با مهر: ( بسیار خوب ) پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند

اسفند با آبان: ( بد ) یکی آرمان گرا و عاشق پیشه دیگری با اعتماد به نفس کاف

اسفند با آذر: ( متوسط) یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی میباشد

اسفند با دی: ( متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه

اسفند با بهمن: ( خوب ) یکی روشن فکر و اهل منطق دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگر

اسفند با اسفند: ( بد ) به خاطر زودرنجی و حساس بودن ممکن است مشکلاتی پیش بیاید.

منبع مطالب: marriage divinations

جمع بندی طالع بینی ازدواج

انواع مختلفی از طالع بینی ازدواج در این مقاله بررسی شد. از انواع آن می توان به طالع بینی خورشیدی ازدواج، طالع بینی قرانی ازدواج و فال و طالع بینی ازدواج اشاره کرد. در جواب سوال اینکه ایا طالع بینی ازدواج صحت دارد نمی توان به صورت دقیق اظهار نظر کرد. شاید برخی وجوه آن تا حدی واقعیت داشته باشد یا حداقل افرادی باشند که قادرند طالع بینی ازدواج واقعی را برای شما انجام دهند اما به نظر نمی رسد طالع ازدواجی که امروزه توسط برخی افراد گرفته می شود واقعیت داشته باشد و صرفا نوعی امرار معاش است.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *