خانه > مقالات > ورزش لاغری صورت در یک هفته

ورزش لاغری صورت در یک هفته

چاقی صورت افراد دلخواه آنها نیست و به دنبال ورزش لاغری صورت می باشند. فرم صورت در مواردی که با گردن و بدن متناسب نباشد می تواند جذابیت فرد را کاهش دهد و روی اعتماد به نفس فرد تاثیر منفی بگذارد. اگر به دنبال روش هایی سریع برای لاغری صورت در یک هفته می باشید، […]

10 ورزش لاغری صورت | لاغری صورت در یک هفته

چاقی صورت افراد دلخواه آنها نیست و به دنبال ورزش لاغری صورت می باشند. فرم صورت در مواردی که با گردن و بدن متناسب نباشد می تواند جذابیت فرد را کاهش دهد و روی اعتماد به نفس فرد تاثیر منفی بگذارد. اگر به دنبال روش هایی سریع برای لاغری صورت در یک هفته می باشید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ضمنا ویدئو بالا خلاصه ای از انواع حرکات لاغری صورت با ورزش که در این مقاله توضیح داده ایم را نمایش می دهد.

اگر به دنبال ورزش برای لاغری شکم می باشید به لینک بهترین ورزش برای لاغری شکم و پهلو مراجعه کنید.

ورزش لاغری صورت

در این مقاله بهترین ورزش لاغری صورت را معرفی کرده ایم. چاقی بیش از حد صورت می تواند روی جذابیت ظاهری و اعتماد به نفس تاثیر منفی داشته باشد. چاقی صورت دلایل متنوعی دارد. از جمله دلایل آن می توان به دلایل ژنتیکی، اضافه وزن، شکل اسکلت صورت و رژیم غذایی نامناسب اشاره کرد.

اگر به فکر لاغری ران و باسن خود در خانه یا باشگاه هستید به لینک لاغری ران با ورزش مراجعه کنید.

همراه لاغر کردن صورت با ورزش باید رژیم و تغذیه خود را نیز کنترل کنید. در این مقاله ما انواع ورزش لاغری صورت را معرفی می کنیم. این ورزش ها متنوع هستند و شامل حرکات ورزشی با دستگاه و بدون دستگاه و همینطور ورزش یوگا برای لاغری صورت و ماساژ صورت برای لاغری نیز می باشند. برای آشنایی با این روش ها به ادامه مقاله مراجعه کنید.

اگر به دنبال متن و جمله انگیزشی برای ورزش می باشید به لینک متن انگیزشی ورزشی مراجعه کنید.

ورزش برای لاغری صورت و دماغ

در این مقاله به آموزش ورزش برای لاغری صورت می پردازیم. ورزش هایی که برای لاغری صورت و دماغ کاربرد دارند را معرفی کرده و نحوه انجام آنها را شرح داده ایم. اگر به دنبال بهترین ورزشی برای لاغری صورت می باشید و قصد دارید در کمترین زمان ممکن صورت خود را لاغر کنید به ورزش هایی که در بخش ورزش صورت برای لاغری در پایین مقاله معرفی کرده ایم مراجعه کنید.

ورزش برای لاغری صورت و زاویه فک

ورزش برای لاغری فک صورت یکی از محبوب ترین انواع ورزش است. خیلی از افراد به دنبال ورزش خانگی لاغری صورت و فک می باشند تا در صورت خود زاویه فک ایجاد کنند. زاویه فک می تواند جذابیت صورت فرد را به شدت افزایش دهد. برخی افراد برای ایجاد زاویه فک به عمل جراحی روی می آورند که به دلیل عوارض زیاد ممکن است مناسب نباشد و ضمنا این زاویه فک به صورت طبیعی با ورزش ایجاد می شود. اگر به دنبال ورزش برای لاغری صورت و زاویه فک می باشید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

لاغری صورت در یک هفته

اگر به دنبال سریعترین روش برای لاغری صورت هستید در این مقاله روش لاغری صورت در یک هفته را آورده ایم. ورزش مناسب برای لاغری صورت باید به شکلی باشد که تاثیر آن در مدت کمی بعد از انجام آن مشخص شود. اگر به دنبال روشی ساده برای لاغری صورت می باشید در ادامه مقاله با ما همراه باشید. اگر قصد لاغری صورت در یک هفته را دارید حتما باید ترکیبی از چند ورزش را به همراه رژیم داشته باشید.

اگر به فکر لاغر کردن صورت با ورزش در کمترین زمان هستید باید بدانید که صرفا ورزش برای لاغری صورت کافی نیست و روش های دیگری مانند رژیم و یوگا و یخ برای لاغری صورت هم می تواند موثر باشد. یکی از روش های موثر برای لاغری صورت استفاده از ماساژ است. اگر قصد دارید از ماساژ صورت برای لاغری استفاده کنید به بخش بعدی مراجعه کنید.

لاغری-صورت-با-ورزش
لاغری-صورت-با-ورزش

لاغری صورت با ورزش

در این بخش 20 روش لاغر کردن صورت با ورزش را معرفی کرده و توضیح می دهیم. دقت داشته باشید که باید این روش ها را به صورت مرتب انجام دهید تا به نتیجه برسید. لاغری صورت با ورزش جز با انجام منظم تمرینات زیر بدست نمی آیند.

ورزش لاغری صورت یوگا صورت Face Yoga

اولین ورزش لاغری صورت یوگاست. ورزش یوگا مجموعه ‌ای از تمرینات است که به انعطاف پوست صورت کمک می ‌کند و عضلات چهره را تقویت می‌کند. با تقویت عضلات چربی های صورت نیز آب می شوند. این ورزش‌ها می ‌توانند به جلوگیری از افتادگی پوست کمک کنند و باعث رشد عضلات صورت می شوند.

تمرین-گردن

تمرین گردن Neck Exercises

تمرین ‌هایی که برای تقویت عضلات گردن و گونه طراحی شده ‌اند، به انعطاف پوست و جلوگیری از افتادگی کمک می ‌کنند. یکی از ورزش های موثر گردن فشار گردن به طرفین و نگه داشتن سر با دست در جهت مخالف است. این روش به تقویت عضلات گردن کمک می کند. همچنین فشار سر روب پایین و بالا و فشار با دست در جهت مخالف می تواند به لاغر شدن گردن کمک کند.

تمرین-زبانی

تمرین‌ زبان Tongue Exercise برای لاغری صورت

برای لاغر کردن صورت با ورزش می توانید تمرین زبانی انجام دهید. برای لاغری صورت با ورزش به روش زبانی، باید زبان خود را تا جایی که می توانید به بیرون دهان خود بیاورید و 10 ثانیه نگه دارید و رها کنید. این کار می تواند با عث لاغری صورت و تقویت عضلات کناری و فک صورت شود.

ورزش لاغری صورت لیفت لب Upper Lip Lift

این تمرین عمدتاً برای تقویت عضلات بالای لب و جلوگیری از تجمع چربی در بالای لب و کناره های بینی است. در این روش لبهای بالا را به طرف بالا ببرید و دهان را ببندید، سپس دهانتان را باز کنید و ببندید تا عضلات بالای لب تقویت شوند. این کار فرم لب ها را زیباتر و پف اطراف بینی و بالای لب را از بین می برد.

تمرین-صورت-ماهی

تمرین صورت ماهی Fish Face Exercise

در این تمرین، لب‌ها را به شکل حرف “O” به بیرون متمایل کنید و سعی کنید لب ‌ها را به سمت داخل جمع کنید. با تکرار این روش، عضلات گونه و پوست را تقویت کنید و ضمن لاغر کردن صورت چروک های پوست را از بین ببرید.

ورزش لاغری صورت لبخند Smile Exercise

به اعتقاد خیلی ها این ورزش بهترین ورزش لاغری صورت است. به طور متناوب و با قدرت، لبهایتان را به طرف بالا ببرید و به لبخند بزرگی تبدیل کنید. این حرکت را مرتب و روزانه سه بار و هر بار سه راند 15 تایی تکرار کنید. این تمرین به تقویت عضلات گونه و لب کمک می‌کند. با انجام مرتب این روش می توانید چربی گونه های خود را آب کنید.

باد کردن لپ ها Cheek Puffing برای لاغری صورت

در این ورزش برای لاغری صورت، هوا را به داخل دهان خود کشیده و آن را در گونه ‌های خود جمع کنید. سپس تا زمانی که می توانید هوا را در دهان خود نگه دارید و سپس به آرامی هوا را از دهان خارج کنید. در این تمرین، همزمان گردن خود را به چپ و راست بچرخانید. این تمرین به تقویت عضلات گردن و چانه کمک می‌کند.

لیفت گونه Cheek lift برای لاغری صورت با ورزش

در این ورزش لاغری صورت باید دستان خود را بر روی گونه‌ ها قرار دهید و آنها را به آرامی به سمت بالا بکشید. سپس دستان را بردارید و گونه‌ ها را در حالت بالا نگه دارید. پس از 10 ثانیه به آرامی عضلات خود را رها کنید. با انجام این روش

چرخش گردن مقاومتی Resistance Neck Rotation

با یک باند کشی، گردن را به چپ و راست حرکت داده سعی کنید اجازه این کار را با استفاده از عضلات گردن ندهید و نیرویی در خلاف جهت ایجاد کنید. این تمرین به تناسب اندازه گردن کمک می کند.

داخلی-مستر-بوکر

تمرین ایکس-او X-O Exercise و لاغری صورت در یک هفته

ورزش لاغری X-O یکی از موثر ترین و معروف ترین ورزش ها برای لاغری صورت با ورزش است. در این روش لب های خود را جمع می کنید انگار که می خواهید چیزی را ببوسید یا حرف انگلیسی O را تکرار کنید. بعد از 3 ثانیه حالت لبخند به لب های خود می دهید گویی دارید حرف X انگلیسی را می گویید. این کار را برای چندین بار در چند نوبت تکرار می کنید.

منبع: آیا چربی صورت قابل آب شدن است؟

ماساژ صورت برای لاغری

ماساژ بهترین روش لاغر کردن صورت با ورزش است. برای صورت می توان از انواع ماساژ استفاده کرد. از جمله انواع ماساژ برای صورت می توان با ماساژ انگشتان یا Fingertip Massage و همینطور ماساژ ویبره یا Vibrational Massage استفاده کرد. روش اول بدون دستگاه با و انگشتان انجام می شود در حالی که روش دوم با دستگاه انجام می شود.

روش دیگر ماساژ برای لاغری صورت ماساژ آروماتراپی یا Aromatherapy Massage می باشد. در این روش از حرکات آرام و با لطافت دست روز صورت در جهات و زاویه های خاص استفاده می شود که علاوه تاثیر روی لاغری صورت باعث آرامش اعصاب و گردش خون می شود.

حرکات ورزشی برای لاغری صورت

اگر به دنبال ورزش لاغری صورت می باشید و قصد دارید در زمان کمی که در اختیار دارید تا جای ممکن لاغر شوید، حتما حرکات بالا را به صورت مرتب و روزانه انجام دهید. حرکات ورزشی برای لاغری صورت می توانند علاوه بر صورت و غبغب روز گردن نیز تاثیرگذار باشند. اگر به دنبال ورزش برای لاغری صورت و غبغب و همینطور ورزش برای لاغری صورت و گردن می باشید حرکات معرفی شده را به دقت انجام دهید.

ورزش برای لاغر شدن صورت

اگر شما نیز با سوالات چه ورزشی برای لاغری صورت خوبه یا چگونه صورت استخوانی داشته باشیم مواجه هستید باید بدانید که برای رسیدن به فرم دلخواه صورت خود باید ورزش های صورت را به شکل مرتب انجام دهید و پشت کار به خرج دهید و از تنبلی بپرهیزید. برای رسیدن به هر هدفی باید تلاش کنید و برنامه ورزشی خود را مرتب دنبال کنید. همچنین اگر در کنار ورزش، رژیم خود را نیز رعایت کنید نتیجه بهترین می گیرید.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *