خانه > مقالات > بهترین رستوران های شهرک غرب تهران

بهترین رستوران های شهرک غرب تهران

شهرک غرب یکی از مناطق لرد نشین تهران با جمعیتی در سطح اجتماعی بالای متوسط است. به همین دلیل می توان در این منطقه رستوران های بسیار شیک و مدرنی را یافت. شهرک غرب تهران تعداد بالا و متنوعی از رستوران های فست فود و سنتی دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم بهترین رستوران […]

رستوران-های-شهرک-غرب

شهرک غرب یکی از مناطق لرد نشین تهران با جمعیتی در سطح اجتماعی بالای متوسط است. به همین دلیل می توان در این منطقه رستوران های بسیار شیک و مدرنی را یافت. شهرک غرب تهران تعداد بالا و متنوعی از رستوران های فست فود و سنتی دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم بهترین رستوران های شهرک غرب را به همراه آدرس و تلفن و ویژگی های منو به شما معرفی کنیم.

برای مطالعه برترین و جدیدترین مقالات در حوزه های متنوع به مجله اینترنتی مستر بوکر مراجعه کنید.

بهترین-رستوران-های-شهرک-غرب
بهترین-رستوران-های-شهرک-غرب

بهترین رستوران های شهرک غرب

رستوران های شهرک غرب رستوران هایی شیک و بزرگ می باشند که با بهره گیری از آخرین تکنولوژی ها و مدرن ترین طراحی های داخلی، فضایی دلنشین را برای مشتریان فراهم می کنند. در ادامه لیست بهترین رستوران های شهرک غرب را معرفی می کنیم. این نکته قابل ذکر است که ترتیب معرفی این رستوران ها به معنی اولویت آنها نیست.               

رستوران دره

 یکی از بهترین رستوران های شهرک غرب رستوران دره می باشد. خوردن غذاهای خوش‌طعم و لذیذی که به کمک دستور پخت اصیل تهیه و به مشتریان عرضه شده‌اند لحظات بسیار خوب و لذت‌بخشی را برای مراجعه کنندگان رقم می‌زند. شما با حضور در بهترین رستوران غرب تهران این فرصت را به دست می‌آورید که دورهمی‌های دوستانه خود را در فضایی مناسب برپا کرده و طعم خوشایند انواع غذاهای باکیفیت را تجربه کنید. بی‌شک چشیدن طعم انواع غذاهای خوشمزه در رستوران دره خاطره خوشی از صرف غذا در رستورانی معروف و مطمئن را در ذهن مراجعه‌کنندگان به یادگار می‌گذارد.

آدرس: سعادت‌آباد، چهارراه سرو غربی، خیابان بخشایش، خیابان ۱۷، پایین‌تر از بیمارستان عرفان، ساختمان عرفان، پلاک ۵۴

رستوران سنتی شب‌های سرو

رستوران‌هایی که از فضاهای سنتی زیبا برای ارائه خدمت به مشتریان خود بهره می‌برند محبوبیت زیادی در بین مشتریان به دست می آورند. امکان دارد شما هم از آن دست مشتریانی باشید که علاقه بسیاری به خوردن انواع غذاهای خوشمزه و پرطرفدار در فضاهای سنتی دارند. در این صورت بهترین رستوران در غرب تهران می‌تواند مکانی ایده‌آل جهت سفارش انواع غذا برای شما باشد.

کافیست در اولین فرصت به بهترین رستوران غرب تهران مراجعه کنید و انواع غذاهای مورد علاقه خود را با کیفیتی بالا سفارش دهید. لذتی که از صرف غذاهای خوب در فضای سنتی بهترین رستوران غرب تهران نصیب شما می‌شود انگیزه‌ای را برایتان ایجاد می‌کند تا هر وقت که نیاز به سفارش غذا داشتید بار دیگر به رستوران سنتی شب‌های سرو سر بزنید.

آدرس: سعادت‌آباد، چهارراه سرو، نبش شمال شرقی، پلاک ۷۹

رستوران زئوس

یکی از بهترین رستوران های شهرک غرب رستوران زئوس می باشد. هر آنچه از یک کافه رستوران فوق العاده انتظار دارید زئوس برای شما مهیا کرده است. این رستوران لوکس با دیزاین کلاسیک، ساده و شیک خود در فهرست بهترین رستوران های سعادت آباد قرار دارد. اگر به دنبال کافه رستورانی مدرن با امکان سرو قلیان، همراه موسیقی زنده لذت بخش هستید رستوران زئوس گزینه مناسبی است؛ چرا که یکی از بهترین رستوران های سعادت آباد با موسیقی زنده همین رستوران است. امکاناتی که این رستوران برای مشتریان خود در نظر گرفته است شامل موارد زیر می‌باشد:

سرو هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام

منوی متنوع از انواع غذاهای ایرانی، پیتزاهای آمریکایی، برگر، پاستا، سوخاری، انواع نوشیدنی و دسر

دارای موسیقی زنده

سرو قلیان

دارای سالن VIP

دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 40 ماشین

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو شرقی، خیابان علامه شمالی، نبش کوچه چهاردهم شرقی

شماره تماس: 02122148200

رستوران کاوالی

اگر به دنبال رستورانی لوکس و جذاب می‌گردید تا قرارهای رسمی و کاری خود را در آن برپا کنید یا موقعیت مناسبی را برای برپایی دورهمی‌های دوستانه خود فراهم آورید رستوران کاوالی انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود. با مراجعه به این مکان قادر خواهید بود از منویی کامل و جذاب بهره‌مند شده و حین صرف انواع غذاهای خوشمزه به موسیقی زنده‌ای که در فضای رستوران کاوالی پخش می‌شود گوش بسپارید.

وجود امکاناتی همچون فضای وی آی پی، پارکینگ اختصاصی و… نیز از جمله دلایلی است که موجب می‌شود رستورانی که به آن مراجعه کرده‌اید جزو بهترین رستوران های غرب تهران به حساب آید. پس چنانچه می‌خواهید لحظاتی عالی و متفاوت را هنگام صرف غذا سپری کنید پیشنهاد می‌شود حتما مراجعه به بهترین رستوران در غرب تهران را برای رفع نیاز خود در نظر داشته باشید.

آدرس: سعادت‌آباد، یادگار امام جنوب، فرحزاد شمالی، پلاک ۲۵

رستوران شکوفه، یکی از بهترین رستوران های شهرک غرب

برای مشتریانی که جهت خوردن غذا به رستوران های خوب غرب تهران مراجعه می‌کنند بسیار جالب و لذت‌بخش است که بتوانند غذاهای مورد علاقه خود را در فضایی صرف کنند که پوشیده از انواع و اقسام گل‌ها و گیاهان زیباست.

رستوران شکوفه به عنوان یک نمونه از بهترین رستوران غرب تهران برای آن که فضای شاداب و باطراوتی را جهت ارائه خدمت به مشتریان خود فراهم آورد از انواع گل‌ها و گیاهان در فضای رستوران استفاده کرده‌است. مراجعه به این رستوران خوب و معتبر که جزو بهترین رستورانهای غرب تهران به شمار می‌رود لذت خوردن انواع غذاهای خوش‌عطر و خوشمزه را برای مراجعه‌کنندگان دوچندان می‌کند.

شما نیز می‌توانید بهترین رستوران واقع در غرب شهر تهران را برای برپایی دورهمی‌های دوستانه خود انتخاب کرده و لحظات خوب و خوشی را برای خود و همراهانتان فراهم آورید.

آدرس: یادگار شمال به جنوب، ۱۰۰ متر پایین‌تر از خیابان فرحزاد

رستوران شهربانو شهرک غرب

یکی از بهترین رستوران های شهرک غرب رستوران شهربانو می باشد. اگر می‌خواهید غذای خود را در محیطی سرشار از آرامش و با بهترین کیفیت میل کنید، رستوران سنتی و در عین حال کلاسیک شهربانو را از دست ندهید. دکوراسیون خاص و جذاب این رستوران، فضای دلنشینی ایجاد کرده است که مشتریان زیادی را جذب خود می‌کند. خدماتی که این رستوران، به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی شهرک غرب ارائه می‌دهد شامل موارد زیر است:

سرو هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام

منوی متنوع از انواع غذاهای خوش طعم ایرانی، بین المللی و سنتی

دارای غذاهای گیاهی

دارای WiFi

دارای پارکینگ اختصاصی

امکان برگزاری انواع مراسمات کوچک مانند تولد، نامزدی، پاگشا و …

دارای موسیقی زنده

فاقد فضای باز

دارای سرویس بیرون بر

آدرس: شهرک غرب، خیابان دادمان، ابتدای خیابان درختی، روبروی مرکز خرید سپهر، مجتمع خلیج فارس

شماره تماس: 02188385838

رستوران ایتالیایی پینار

اگر به غذاهای ایتالیایی علاقه‌مندید و می‌خواهید مکان مناسبی را جهت صرف انواع غذای ایتالیایی پیدا کنید پیشنهاد می‌شود به رستوران ایتالیایی پینار که یکی از بهترین رستوران های غرب تهران است سری بزنید. بهترین رستوران در غرب شهر تهران همواره در تلاش است تا غذاهایی با طعم عالی و کیفیت بالا را برای رفع نیازهای مراجعین خود در دسترس آنها قرار دهد.

رستوران ایتالیایی پینار در غرب تهران گزینه مناسبی برای دورهمی‌ها و گردهمایی‌ها به شمار رفته و قادر است رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب کند.

آدرس: آریاشهر، بلوار فردوس شرق، چهارراه وفا آذر

رستوران مراکشی تانجیا، یکی از محبوب ترین رستوران های شهرک غرب

یکی از بهترین رستوران های شهرک غرب رستوران تانجیا می باشد. بسیاری از افراد تمایل دارند طعم غذاهای متفاوت و متنوعی را که در کشورهای مختلف جهان تهیه می‌شود امتحان کنند. بهترین رستوران غرب تهران در پاسخ به این نیاز کوشیده‌است تا غذاهای خوشمزه مراکشی را با تنوع بالا به مشتریان خود ارائه دهد و از رستوران خوب غرب تهران است.

چنانچه شما هم به صرف غذا در یک رستوران مراکشی معتبر علاقه دارید باید در فرصتی مناسب به بهترین رستوران در غرب تهران بروید. محیط رستوران مراکشی تانجیا بسیار گرم و دوستانه بوده و صرف انواع غذاهای لذیذ و متفاوت در آن حس بسیار خوبی به مراجعه‌کنندگان می‌دهد. رستوران تانجیا برای طراحی دکوراسیون خود از سبک مراکشی کمک گرفته‌است تا بتواند فضای متفاوتی را برای مشتریانش مهیا کند.

آدرس: میدان پونک، خیابان میرزا بابایی، بلوار عدل شمالی، تقاطع نیایش

رستوران سرنو شهرک غرب

رستوران های مدرن و کلاسیک همیشه یک گزینه عالی برای میل کردن غذا در فضایی آرام هستند. رستوران سرنو که نام آن در لیست بهترین رستوران های شهرک غرب می‌درخشد، انتخاب فوق العاده‌ای برای صرف یک وعده غذا در فضایی دلنشین و شیک است. امکانات این رستوران شامل موارد زیر است:

سرو هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام

منوی متنوع از انواع فست فود، غذاهای فرنگی، دسر و نوشیدنی

دارای منوی کودک

دارای پارکینگ

آدرس: شهرک غرب، میدان صنعت، خیابان ایران زمین، خیابان مهستان، نبش کوچه دوم

شماره تماس: 02188682011

رستوران مستر دیزی

صرف یک غذای سنتی خوشمزه در فضای خوب بهترین رستوران غرب تهران مورد تقاضای بسیاری از مشتریانی است که بهترین رستوران های غرب تهران را جهت خوردن غذاهای مورد پسند خود انتخاب می‌کنند. امکان دارد شما هم جزو آن دسته از مشتریانی به حساب آیید که به صرف دیزی‌های لذیذ و خوش‌طعم در رستوران های خوب غرب تهران تمایل دارند.

رستوران مستر دیزی آمادگی دارد دیزی‌های خوشمزه و باکیفیتی را به علاقه‌مندان عرضه کند. شما با مراجعه به این رستوران شاهد پیوند سنت و مدرنیته خواهید بود. در این رستوران دیزی‌‌های پرطرفداری که از طعم و مزه خاطره‌انگیزی برخوردارند با استفاده از ظروف یکبار مصرفی که به صورت بسته‌بندی‌شده هستند به خریداران عرضه می‌شوند.

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج، مرکز خرید کسری، واحد 29

رستوران شاندیز سعادت آباد

بی تردید یکی از لوکس ترین رستوران های سعادت آباد رستوران شاندیز است که محبوبیت زیادی در بین مشتریان خود دارد. اولین چیزی که در این رستوران جلب توجه می‌کند فضای مجلل و دکوراسیون جذاب آن است و بعد از آن، غذاهای لذیذ و با کیفیتی که در آن سرو می‌شود نظر مشتریان را جلب خود می‌کند. اگر علاقمند به رستوران های لاکچری هستید رستوران شاندیز، به عنوان یکی از بهترین رستوران های سعادت آباد پذیرای شماست. امکانات این رستوران شامل موارد زیر می‌باشد:

سرو ناهار و شام

منوی متنوع از انواع غذاهای ایرانی

دارای سالن VIP

دارای پارکینگ

ظرفیت 180 نفر

آدرس: سعادت آباد، بلوار بهزاد، پلاک 7

شماره تماس: 02126350143

رستوران مروارید، بهترین رستوران شهرک غرب

یکی از بهترین رستوران های شهرک غرب رستوران مروارید می باشد. ممکن است برخی مواقع برای هر یک از ما پیش آید که بخواهیم با انواع غذاهای دریایی لذیذ و خوشمزه پذیرایی جانانه ای از خود کنیم. بهترین رستوران غرب تهران در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان در پی آن است تا انواع مختلفی از غذاهای دریایی را با طعم و مزه‌ای دلپذیر به آنها ارائه دهد.

اگر شما هم می‌خواهید خود را به صرف غذاهای خوشمزه و متنوع ایرانی و دریایی مهمان کنید مراجعه به رستوران مروارید اقدام مناسبی برای دسترسی به هدفتان خواهد بود. این رستوران سالن بزرگی دارد که با استفاده از آن می توان مراسم مختلفی را در رستوران برگزار کرد. گفتنی است مدیریت بهترین رستوران غرب تهران اهمیت زیادی برای کیفیت قائل است و یک رستوران خوب در غرب تهران است.

آدرس: بلوار مرزداران، بین یادگار امام و اشرفی اصفهانی

باغ رستوران لرد

یک فرصت کم‌نظیر برای صرف انواع غذاهای باکیفیت و مشتری‌پسند مراجعه به باغ ‌رستوران لرد است که جزو بهترین رستورانهای غرب تهران شناخته می‌شود. خوردن غذا در فضای باز این باغ‌ رستوران لذت صرف غذا در یک محیط روح‌نواز را برای آن دسته از مشتریانی به ارمغان می‌آورد که بهترین رستوران غرب تهران را جهت تجربه لحظاتی خوش در کنار خانواده و دوستان در نظر می‌گیرند.

تنوع غذاها در باغ رستوران لرد بالا بوده و به همین دلیل موقعیت مناسبی جهت سفارش انواع غذا در بهترین رستوران غرب تهران برای مراجعه‌کنندگان فراهم است. با بهترین رستوران شهرک غرب تهران آشنا شوید.

آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتابی، خیابان کوهستان، خیابان صحرا شمالی، صحرا ششم (هامون)، بن بست نرگس، پلاک 6

39 رستوران با چشم انداز فوق العاده تهران (تهران زیر پای شماست…)

رستوران باروژ

یکی از بهترین رستوران های شهرک غرب رستوران باروژ می باشد. غرب تهران هم مانند سایر مناطق این شهر از وجود انواع رستوران‌های ارائه‌دهنده غذاهای فست‌فودی بهره‌مند است. در این میان صرف غذاهایی که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای تهیه آنها از مواد اولیه مرغوب و درجه‌یک استفاده شده‌است خواسته بسیاری از مشتریان است. رستوران باروژ که می تواند به عنوان نمونه ای از بهترین رستوران غرب تهران شناخته شود در راستای جلب رضایت مراجعه‌کنندگان به ارائه باکیفیت‌ترین غذاهای فست‌فودی رو آورده و از همین رو توانسته‌است به محبوبیت زیادی در بین مشتریان دست پیدا کند.

رستوران باکس کلاسیک

باکس کلاسیک یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران های شهرک غرب است. این رستوران پیش‌تر با نام رستوران یا فست‌فود باکس در دیباجی شمالی شناخته می‌شد، اما با نقل‌مکان به انتهای بلوار دادمان از یک فست‌فود کوچک و جمع‌وجور به رستورانی بزرگ و پرزرق‌وبرق تغییر یافت. فضای وسیع و شیک آن، با وجود قیمت نسبتاً بالای منویش، اغلب اوقات از مشتری پر است و حتی بسیاری هم در صف انتظار آن ایستاده‌اند که این داستان از کیفیت غذا و خدمات آن حکایت می‌کند. رستوران باکس سه سالن دارد؛ سالن همکف، سالن زیرزمین و سالن معروف به VIP که در طبقه‌ی بالا قرار دارد. شما می‌توانید در سالن طبقه‌ی بالا× در کنار غذا و نوشیدنی‌تان، از سیگارکشیدن هم لذت ببرید، البته اگر اهل این عادت ناپسند باشید. سالن VIP را می‌توانید برای مهمانی‌هایتان هم رزرو کنید. فضای کلی رستوران به‌گونه‌ای است که هم برای قرارهای دوستانه و خانوادگی و هم قرارهای کاری مناسب است؛ البته درمورد آخری شاید بهتر باشد میز خود را از قبل تلفنی رزرو کنید.

تنوع رستوران باکس هم در غذاهای ایرانی و هم بین‌المللی دست شما را برای انتخاب کاملاً باز می‌گذارد. در تهیه و تزئین غذاها و دسرهای این رستوران از تجربه و هنر بهترین سرآشپزهای تهران استفاده شده است. اگر به‌دنبال غذای پیشنهادی این رستوران هستید، هم از لحاظ مزه و هم زیبایی، «فیله مینیون» را امتحان کنید. پاستاهای این رستوران نیز در بین مشتریان بسیار پرطرفدار هستند.

آدرس رستوران باکس کلاسیک: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، انتهای خیابان دادمان غربی، نبش کوچه‌ی گلها، شماره ۱۷۱.

رستوران گیاهی زمین از بهترین رستوران های شهرک غرب

انتخاب رستوران مناسب یکی از چالش‌های اصلی گیاه‌خواران است. بسیاری از مردم از مواد به‌کاررفته در رژیم گیاهخواری اطلاع کاملی ندارند و به سوءتفاهم می‌افتند. این سوء‌تفاهم‌ها رستوران‌ها و منوی آن‌ها را نیز شامل می‌شود. اگر شما از گیاهخوارانی هستید که از این وضع خسته شده‌اید، رستوران زمین را امتحان کنید. زمین احتمالاً تنها رستوران صددرصد گیاهی تهران است و به‌همین دلیل، حضورش در فهرست بهترین رستوران‌های شهرک غرب الزامی است. به‌گفته‌ی مدیر این رستوران، مواد اولیه آن کاملاً ارگانیک و سالم کشت شده‌اند و از سموم شیمیایی‌ عاری هستند. زمین منوی متنوعی از برگر، پیتزا، سوشی، کباب و حتی غذاهای سنتی ایرانی، مانند قرمه‌سبزی، دارد که با توجه به گیاهی‌بودن آن‌ها، در مقایسه با طعم مألوف و معمول، باید انتظار طعمی متفاوت داشته باشید. اغلب مشتریان رستوران زمین لقمه‌ی نیروانا را یکی از به‌یادماندنی‌ترین غذاها می‌دانند و آن را پیشنهاد می‌کنند.

زمین فقط رستورانی کوچک و جمع‌وجور داخل یک کانتینر در وسط یک باغچه نیست؛ تجربه‌ی سبکی متفاوت و پایدارتر از زندگی هم است. در این رستوران، علاوه بر صرف غذا، می‌توانید اطلاعات تخصصی از وگانیسم و محصولات آن دریافت کنید؛ همین‌طور می‌توانید از فروشگاه کوچک کنار صندوق آن انواع تنقلات و اقلام آشپزی گیاهی را تهیه کنید.

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان سیمای ایران، خیابان پردیسان، نبش خیابان زنبق.

باربکیو مغولی راشن

یکی از بهترین رستوران های شهرک غرب رستوران راشن می باشد. اگر به غذاهای آسیایی علاقه‌مندید، باربکیو مغولی راشن این فرصت را به شما می‌دهد که غذاهای مغولی را هم امتحان کنید. غذاهای خوشمزه این رستوران که با انبوهی از سبزیجات و جوانه‌ها آراسته شده‌اند به شما حس نوش‌جان‌کردن خوراکی سالم و کم‌کالری می‌دهند؛ ضمن اینکه دست شما در انتخاب انواع سس‌های ترش و شیرین آسیایی، به‌عنوان چاشنی، باز است. جالب است بدانید غذاهای این رستوران، همگی، با روغن زیتون طبخ می‌شوند. این رستوران یکی از بهترین رستوران های شهرک غرب محسوب می‌شود.

باربکیو مغولی راشن یک بالکن مشرف به حیاط مرکز خرید گلستان دارد که می‌توانید در هنگام میل‌کردن غذای خود از نشستن در هوای آزاد آن لذت ببرید.

آدرس: تهران، شهرک غرب، ایران‌زمین، مرکز تجاری گلستان، واحد ۲۹۹.

فست‌فود باگت سعادت‌آباد

غذاهای سنتی کشورها غالباً در کشوری دیگر، متناسب با ذائقه‌ی آن ملت، نحوه‌ی واردشدن به آن کشور و تاریخچه‌اش تغییرات عمده‌ای می‌یابند؛ کشور ما نیز از این قاعده مستثنا نیست، اما اگر به‌دنبال امتحان‌کردن غذاهای ایتالیایی و مدیترانه‌ای هستید، رستوران باگت به‌میزان قابل‌قبولی به اصالت غذاها وفادار مانده و توانسته است در فهرست بهترین رستوران‌های شهرک غرب جایی برای خود باز کند. خمیر پیتزای نازک و منحصربه‌فرد آن از خمیرهای آماده‌ی بازار متفاوت است؛ ساندویچ‌های متنوع آن هم، با نان مخصوص و باکیفیتش، شما را به یاد پنینی‌های ایتالیایی می‌اندازد، البته با مخلفات بیشتر. غالب مشتریان باگت پیتزای سیر و استیک آن را محبوب‌ترین و بهترین غذای این رستوران می‌دانند. فضای این رستوران مدرن، شیک، دوستانه و جمع‌وجور است و برای گردهم‌آیی دوستان ایدئال.

آدرس: تهران، خیابان سعادت‌آباد، نبش کوچه‌ی ۳۴

رستوران روحی

اگر به دنبال تجربه‌ی طعم غذای اصیل ایرانی هستید، رستوران روحی یکی از بهترین انتخاب‌های شماست. این رستوران نام خود را از ظروف روحی می‌گیرد و جالب است بدانید که تمامی غذاهای این رستوران در این ظروف سرو می‌شوند. در منوی این رستوران می‌توانید انواع غذاهای سنتی ایرانی را بیابید؛ از دیزی گرفته تا کوفته‌تبریزی، کباب تابه‌ای تا چلو قیمه نذری! همچنین مخلفات و چاشنی‌های کنار غذا از ته‌چین برای خوش‌آمدگویی تا نان تافتون زیر برنج و ترشی‌های فوق‌العاده لذت شما را دوچندان خواهند کرد. فضای این رستوران که حس نوستالژیک رستوران‌های بازار را همراه خود دارد هم برای قرارهای دوستانه و هم رسمی مناسب است. فقط به یاد داشته باشید این رستوران به‌خاطر وفاداری به سنت‌ها از ارائه‌ی چنگال به مشتریان معذور است.

آدرس: تهران، شهرک غرب، خیابان سیمای ایران، پلاک ۵۸.

رستوران بهزاد در شهرک غرب

رستوران گیلکی بهزاد یکی از آن بهترین رستوران های شهرک غرب است که نباید از دستش بدهید. شما می‌توانید برای میل کردن غذاهای خوش طعم شمالی و همچنین اصیل ایرانی به این رستوران محبوب بروید. رستوران بهزاد دکوراسیون ساده و شیکی دارد و در آن از المان های سنتی نیز استفاده شده است. از امکانات این رستوران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرو هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام

منوی متنوع از انواع غذاهای ایرانی و شمالی با کیفیت

دارای پارکینگ

دارای فضای باز

دسترسی راحت با ویلچر

دارای موسیقی زنده

آدرس: شهرک غرب، ابتدای خیابان سیمای ایران، ورودی پارکینگ مرکز خرید پلاتین

شماره تماس: 02188584800

رستوران پستو سعادت آباد

یکی از بهترین کافه رستوران های سعادت آباد با دیزاین شیک و مدرن، رستوران پستو است. این رستوران به علت دکوراسیون مدرن و ساده خود، پیتزاهای فوق العاده ایتالیایی، انواع صبحانه لذیذ و … در لیست بهترین رستوران های سعادت آباد قرار گرفته است. خدماتی که در این رستوران برای شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود شامل موارد زیر است:

سرو صبحانه، ناهار، شام

منوی متنوع از انواع پیش غذا، پیتزا ایتالیایی، پنینی، پاستا، نودل و انواع صبحانه

دارای فضای باز با منظره عالی

دارای WiFi

ظرفیت 30 نفر

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، مجتمع تجاری مارکیز سنتر، طبقه R

شماره تماس: 02140227221

رستوران تهران بین سعادت آباد

وقتی صحبت از بهترین رستوران های سعادت آباد می‌شود نام رستوران تهران بین در اول لیست قرار می‌گیرد. این رستوران با توجه به  منظره‌ی 360 درجه فوق العاده‌ای که از تهران دارد نام گذاری شده است. تهران بین، رستورانی لوکس، با ویو بی نظیر و غذاهای با کیفیت است که نمای شیک آن نظر هر کسی را جلب خود می‌کند. امکانات این رستوران شامل موارد زیر می‌باشد:

سرو هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام

دارای بوفه صبحانه سلف سرویس

منوی متنوع از انواع غذاهای ایرانی

دارای سرویس بیرون بر

دارای پارکینگ

مناسب برای برگزاری جشن های کوچک با دیزاین فوق العاده

دارای اتاق های VIP و CIP

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، خیابان بخشایش، کوچه 17، پنت هاوس برج عرفان، طبقه نهم

شماره تماس: 02122072053

باروژ؛ یکی از بهترین رستوران‌ های غرب تهران

رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ یکی از بهترین رستوران‌های ارائه دهنده انواع فست فود و پیتزا هستند. این‌ مجموعه که دارای شعبه‌های فراوانی بوده، در طول مدت فعالیت خود به دلیل بالا نگه داشتن کیفیت محصولات و استفاده از مواد اولیه درجه یک توانسته تا محبوبیت ویژه‌ای بین فست فود دوست‌ها پیدا کند و شعبه‌های خود را گسترش دهد. شعبه‌های غرب تهران باروژ عبارتند از:

شعبه سعادت آباد در  میدان فرهنگ، ابتدای ۲۴ متری، پلاک ۷.   

شعبه یوسف آباد در نبش خیابان ۶۰ پلاک ۴۳۴.

شعبه سردار جنگل بلوار عدل، نبش بهار.

شعبه بام لند در اتوبان همت، کاشانی جنوبی، دور دریاچه چیتگر، مجموعه

بام لند، بلوک A.

شعبه کوروش در اتوبان ستاری، پاساژ کوروش.

سوالات متداول

بهترین فست فود شهرک غرب کجاست؟

محبوب‌ ترین فست ‌فود‌های محله شهرک غرب به ترتیب شامل برگر اسلاید برگر، بلوک سیصد و شصت، فست فود فجر، فست فود کاراکو می‌ باشد. شما می ‌توانید از طریق بلد به راحتی آن‌ ها را مشاهده، مقایسه و انتخاب کنید.

محبوب ترین رستوران های محله شهرک غرب تهران کجا است؟

محبوب ‌ترین رستوران ‌های محله شهرک غرب به ترتیب شامل کافه رستوران شمرون، رستوران لمزی شعبه شهرک غرب، رستوران وی آی پی، کافه رستوران لایم و کافه رستوران هانا می ‌باشد.

ارزانترین رستوران محله شهرک غرب کجاست؟

شنزار، لانچین، مکعب سفید و آپستروف از جمله رستوران های نسبتا ارزان و خوب شهرک غرب می باشند.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *